Anonym bruker Skrevet 6. juni 2009 #1 Skrevet 6. juni 2009 Med symptomer på klamydia var det på sin plass å spørre, for jeg har ikke vært ute og viftet med roast biffen. Jeg sa jeg måtte spørre han om noe, og at jeg ikke anklaget han.. men at jeg måtte vite om han hadde vært utro. Si ja, om du har eller nei. "For hvis du har det må jeg til legen og sjekke meg." Han sa at han hadde ikke vært det, og forsvinner symptomene i løpet av morgendagen så tror jeg på han. Om ikke må jeg til legen å få behandling for urinveisinfeksjon anyway og tar en test i samme slengen. Jeg stoler 99% på han, på 7 mnd har han hatt mulighet til å vifte med laien èn gang, og jeg tror virkelig ikke han har gjort det. Men nå har jeg nå spurt.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2009 #3 Skrevet 6. juni 2009 det er vel uansett ikke et spørsmål de svarer ja på sånn uten videre? ...
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2009 #5 Skrevet 6. juni 2009 Hvor lenge har dere vært sammen? Klamydia kan ha vært smittet hos kvinner i mange år før symtomene/bryter ut.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2009 #6 Skrevet 6. juni 2009 Det er da noe man svarer ja på om det står om partnerens helse, det er ingenting å skjule når det eneste som ville skjedd i ettertid er at jeg ikke hadde stolt på han på samme måte. Men utroskapet i seg selv er ikke noe big deal, gjort er gjort. Vi har vært sammen i 3,5 år og jeg har sjekket meg 2 ganger (en gang etter vi ble sammen og en gang under svangerskap) etter det, og vet jeg ikke har hatt det i kroppen. Har hatt klamoydia'n 2 ganger i min ungdom og kjenner liksom samme symptomene; kløe, svie, og urinveisinfeksjons-lignende symptomer. Men, det kan jo bare være litt sopp og urinveisinfeksjon. Håper det
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2009 #7 Skrevet 6. juni 2009 tor det sitter inne inntil det er bekrefta at du har klamydia.... han kan jo tenke at han kan slippe unna, siden det ikke er bekrefta. utrolig hva og hvor lenge utro folk kan prøve å holde maska......
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2009 #8 Skrevet 6. juni 2009 Må nesten si at klamydia symptomer ligner veldig på urinveisinfeksjon- det var det legene trodde da jeg kom til legevakten. Etter å ha tatt testen samme dag fikk jeg svar en uke senere at det var klamydia som slo ut som urinveisinfeksjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå