Anonym bruker Skrevet 6. juni 2009 #1 Skrevet 6. juni 2009 andre som er så uheldig å ha fått dette etter fødsel? føler at jeg bare kan legge meg ned å dø. Og jeg må iallefall ta selvmord før jeg fyller 60. For om jeg får dette i 20 årene, hvordan i H kommer jeg til å se ut når jeg blir 50 + ????? I skjedeåpningen ligger det en jevla kjøttbolle, som altså er skjedeveggen. Og litt lenger oppe ligger livmortappen. Urinblæren kjenner jeg ikke, men den ligger vel skvist bak livmortappen et sted. Andre eller er jeg aldeles alene om dette? ? ? meg og alle tantene. Der røk den sexy baben meg altså.....alltid vært regnet som det. Greit nok at ingen ser meg der nede, men tror ikke jeg akkurat oooser av selvtillit og sex lenger..... Ikke føler jeg for å trimme heller, så jeg ender vel opp som en feit gosse. Kunne ønske noen advarte meg om farene ved vaginal fødsel. Hadde aldri hørt om fremfall!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2009 #2 Skrevet 6. juni 2009 Det har vært en lignende tråd om dette her for ikke så lenge siden, og du ville vært overrasket om du visste hvor mange som sliter med det samme!! Det er utrolig vanlig, og noen har det i større grad enn andre. Personlig har jeg en kul på størrelse med en liten plomme rett innom åpningen, men merker ikke noe til den. Mannen merker ingenting, det er bare jeg som kjenner den med fingeren. Så så lenge jeg ikke har fysiske problemer med det, så har jeg slått meg til ro med det. Ville besvime i begynnelsen når jeg kjente det, men nå driter jeg i det. HUSK, det hjeper å knipe, da vil det ikke bli verre, ihvertfall. Og man KAN operere dersom det er veldig plagsomt for deg. Bare husk, vi er mange! :-)
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #3 Skrevet 7. juni 2009 Hvis det er så vanlig, hvorfor står det overalt at det rammer kvinner over overgangsalder da? og hvorfor hører man INGENTING om slikt før man føder?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #4 Skrevet 7. juni 2009 Jeg har det også, men dette er ikke noe jeg snakker særlig høyt om. Er ti år siden fødselen, og det er ikke blitt noe bedre, men jeg tenker ikke på det lenger. Ingen har kommentert underlivet mitt. Er fortsatt en sexy babe.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #5 Skrevet 7. juni 2009 Har du vondt? Plager? Ubehag? Man kan virkelig leve med det hvis man ikke plages av det i det daglige. Det er jo mange grader av fremfall, og de mildeste kan man se, men behøver ikke plage en. Jeg skal opereres for det til høsten. Men for meg er det en plage. Ta en tur til en gynekolog og be om en vurdering du Og husk at tantene får det fordi de kommer i overgangsalderen og mister østrogen, eller er overvektige eller annet. DU har fått det pga fødsel, og det er en ganske annen sak. Og husk å trimme likevel. Det hjelper på selvtillitten!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #6 Skrevet 7. juni 2009 takk for svar=) Ja, det gjør vondt nederst i magen. Kjennes som en murstein som ligger der og presser. Tyngdefølelse... Vondt å ha sex fordi det føles som han støter mot livmoren. Ellers er det mest psykisk det gjør vondt. Føler meg så stygg der nede. Det hjelper virkelig å ikke være den eneste!! man føler jo seg som den eneste i og med at INGEN helsepersonell forteller om slike ting. Dere er herved advart alle gravide- slikt kan skje etter fødsler!!! Syns det er på høy tid at man får vite om slikt i 2009.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 7. juni 2009 #7 Skrevet 7. juni 2009 Jupp, jeg har..... Følte meg også som ei 60 år gammel kjerring når jeg oppdaget det, for det er jo det det står på nettet, "rammer eldre kvinner etter overgangsalder"....takk for den...... Jeg kommer til å grine/hulke/sutre meg til en operasjon etter denne fødselen for jeg har ingen intensjon om å se sånn ut resten av livet. Ubehagelig er det også, ikke minst!! Så du er definitivt ikke alene!!!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #8 Skrevet 7. juni 2009 hvordan er det å ha sex med fremfall? Er bare nyskjerrig. Håper noen vil svare.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #9 Skrevet 7. juni 2009 Hos meg varierer det litt. Noen ganger er det som før.. Mens andre ganger føler jeg meg litt vid, og føler jeg kjenner mindre. Føles som jeg er så vid oppe i skjeden.. i åpningen er det ok. Men stort sett sex is good=) heldigvis.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #10 Skrevet 7. juni 2009 Jeg er første som svarte på tråden og jeg merker ingenting under sex. Syns kvinneunderliv ser sykt ut uansett (minner meg om blåskjell, hehe), så om det er en liten kul der, så driter jeg i det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå