collagirl Skrevet 6. juni 2009 #1 Skrevet 6. juni 2009 Hva gjør man da? Må la babyen få stå i fanget av og til eller så blir hun krakilsk. Hvordan er det med dette igjen. Skal hun ikke få lov med tanke på ryggen... Hva gjør dere??
Tommage♀♂ Skrevet 6. juni 2009 #2 Skrevet 6. juni 2009 Min datter var likedan. Skulle stå i fanget, om jeg satte henne reiste hun seg, om jeg la henne ble hun rasende. Jeg lot henne stå, men holdt henne under atmene, slik at det ikke ble så mye vekt på ryggen. Da hun var 7 mnd stod hun lenge ved lekeapparatet sitt uten hjelp, men hun kunne ikke reise seg selv. Kunne stå i 15-20 minutter i strekk.
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 6. juni 2009 #3 Skrevet 6. juni 2009 Slik var gutten min også, bare han var 2mnd og stiv som ein påle!!! Det var mange som sa at eg ikkje måtte la han få gjera det osv. Til slutt så var eg så sliten av at alle skulle meine noko så eg snakka med fastlegen min eg. Og som sa " dei vil jo veldig ofte det på den alderen da, så Alt med måte seier eg!" Etter det så hørte eg ikkje på kva andre sa for eg tvang han da ikkje på nokon måte og han fikk sitta eller legge seg når han var sliten. Jenta mi var ikkje slik så ungar er ikkje like. Gutten min snudde seg får rygg til mage når han var 3mnd og 2uker og lika godt å ligge på magen og var veldig sterk for alderen. Så Alt Med Måte!!!!!!!!!!!!!
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 6. juni 2009 #4 Skrevet 6. juni 2009 ps gutten min var 3,5-4mnd når eg snakka med legen min om det og det ho sa var til den alderen. Ikkje to mnd, han var på god veg rundt allereie da serru.............. Han sto også aleine når han var 7mnd, reiste seg opp ved bordet. Reiste seg opp aleine uten å holde seg når han var 9mnd og gjekk når han var 10mnd, kun til pappan sin da
Leamamma Skrevet 6. juni 2009 #5 Skrevet 6. juni 2009 Helt normalt og en del av utviklingen. Så lenge hun vil selv er det bare å la henne stå.
collagirl Skrevet 6. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. juni 2009 Takk for svar. Jeg lar ho jo uansett ikke stå så lenge v gangen, så da regner jeg med at det går bra. Men har jo lyst til å holde henne litt igjen, med tanke på at du sier at gutten gikk ved 10 mnd, syns det er litt tidlig jeg. Hehe... (må bare for å si det før ordenspolitiet kommer, så skal jeg ikke holde henne tilbake på ordentlig. )
sol2002 Skrevet 6. juni 2009 #7 Skrevet 6. juni 2009 Hørtes veldig kjent ut, har ei som blir 4 mnd i neste uke og hun har bare villet stå siden hun var 3 mnd, da jeg var hos fotografen denne uken med henne så ble det til at hun faktikt sto på noen av bildene, hun rullet ifra ryggen og over på magen da hun var 8 uker så hun er ganske aktiv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå