maysen Skrevet 6. juni 2009 #1 Skrevet 6. juni 2009 jeg er nå 8+4. Jeg har blødd de siste 8 ukene, noen dager mer enn andre. Jeg var sikker på at det hadde gått galt, og det samme var fastlegen min.Fikk henvisning til gynekolog i uke 6, og det kunne se ut som vi har mista en tvilling, men ho fant 1 bankende hjerte:-) Fikk ny time onsdagen som var, og fortsatt 1 bankende hjerte:-) Men jeg blør og blør... Merkelig?? Klarer liksom ikke å tro på at alt er i orden siden jeg blør hele tiden!! Selv om vi ser hjertet!! Blir stressa av dette jeg:-(
edition Skrevet 6. juni 2009 #2 Skrevet 6. juni 2009 Hmmmm.... Kanskje det er etter tvillingen du mistet? :\ Jeg tror nå at alt er i orden, eller jeg håper for din skyld!!
Mamma_til_isabella Skrevet 7. juni 2009 #3 Skrevet 7. juni 2009 Kan være blodansamling i livmoren etter den tvillingen du mistet! Spør neste gang du skal dit om gyn kan se noe slikt og be de måle hvor stor ansamlingen evt er! Jeg hadde det og de tror det kommer etter en tvilling. Innimellom går de bort av seg selv(blodansamlingen altså)ved å på en måte dampe bort.Men som oftest blør de ut! Nå har du jo sett bankende hjerte to ganger selv om du blør! Så jeg tror nok ganske sikkert det har den naturlige årsaken!
maysen Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2009 Det høres jo logisk ut sånn du sier det:-) Men hvor lenge skal dette holde på tro?? Har lite blod fra før av, så jeg svimler rundt her og kunne sovet døgnet rundt tror jeg.. hehe:-)
Mamma_til_isabella Skrevet 7. juni 2009 #5 Skrevet 7. juni 2009 Jeg holdt på over flere uker!Det kan plutselig stoppe opp litt for så å komme igjen også!Dra på en ul og sjekk om det kan være det:)Bedre å vite hva man blør av.Så får man det bedre selv og hehe
maysen Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. juni 2009 Jeg har time til ul igjen den 17.juni. Skal prøve å få et bra svar på ting da:-)
Panda'n Skrevet 7. juni 2009 #7 Skrevet 7. juni 2009 Hei, dere som har blødd over en periode. Hvor mye kom det hver dag? Jeg blør på 4. dagen nå. Det kommer ikke så mye hver dag, bare 2-4 spiseskjeer ca. Har et håp om at det kan gå bra. Hadde vondt i korsryggen et par dager, men det har gitt seg. Og hadde litt menssmerter den ene dagen, men ikke nå mer. Puppene og areola har fortsatt å vokse.
Mamma_til_isabella Skrevet 7. juni 2009 #8 Skrevet 7. juni 2009 Jeg kan jo svare for meg!Blødde ikke mye hver dag jeg heller...Og ikke hver gang jeg var på do heller.... Men det er veldig inviduelt hvor mye som kommer.... Har du spurt om å få komme på en tidlig ul? Husk at 80% av alle svangerskap som man blør i går videre uten noe problem.....!Slimhinnene er veldig følsomme nå og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå