Anonym bruker Skrevet 6. juni 2009 #1 Skrevet 6. juni 2009 Noen her som har/ er i avstandsforhold, hvordan gikk det? kan det faktisk fungere?? Hva kreves for at et avstandsforhold skal fungere?
Den heldige eier av ett barn Skrevet 6. juni 2009 #2 Skrevet 6. juni 2009 Kan det kalles avstandsforhold at bf var på jobb i fire mnd, så hjemme fire mnd? Han jeg er sammen med nå er også på jobb i utlandet, og har vært der noen mnd. Ingen av oss er sjalue, og har behov for å kontrollere hva den andre gjør. Når vi er 500 mil unna hverandre så er det lite å gjøre med slike tanker uansett. Stoler på hverandre, og viser at vi elsker hverandre når vi er sammen. Synes det er fint at de viser at de lever da, så en sms i uken eller noe slikt gjør meg glad. Eller en søt mail:)
blond Skrevet 6. juni 2009 #3 Skrevet 6. juni 2009 Det som kreves er at begge er innstilt på det og kan snakke om hva som er vanskelig med det uten å bli anklagende. Dere må begge trives alene i perioder og den som er hjemme med barna må føle at det er greit og ikke til stor belastning. Det kan fungere, men avstandsforhold er ikke for hvem som helst.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2009 #4 Skrevet 6. juni 2009 hadde aldri trodd at det skulle funke, men det gjorde det! han flyttet til florida for å bli pilot. var borte fra hverandre 6 mnd på det lengste før jeg kom på besøk.. sendte mail, snakket sammen på skype hver dag, følte han var her og tiden gikk egentlig ganske fort så lenge jeg hadde det travelt med mine ting her hjemme. det verste var frustrasjonen over å ikke kunne lukte på han eller ta på han. savnet ofte en god klem. men den dagen jeg kom på besøk og endelig traff han igjen! det var en utrolig følelse! nesten som å få orgasme haha;) bare skalv jeg.. og klarte ikke slutte å smile
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #5 Skrevet 7. juni 2009 Ja, men vi bodde bare fra hverandre 2 mnd dør jeg solgte hus, sluttet på skole og jobb og flyttet til ham. hehe, angrer ikke på det nei! Men vil ikke anbefale det. Det er slitsomt til tider, men godt å se hverandre igjen da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå