solisoli Skrevet 6. juni 2009 #1 Skrevet 6. juni 2009 Trodde jeg skulle bli mer rolig denne gang, men den gang ei.. Synes jeg har mer murring/verking enn sist og mer stikninger. Kjemperart, men klarer jo selvfølgelig ikke huske helt hvordan det var sist heller da. Arg, er så redd for at noe skal være galt - klarer ikke å slappe av. Skal til tidlig UL i uke 8, så håper ting er ok og at jeg klarer å slappe av etter det. Hadde en blødning i uke 11 sist og er livredd for at det skal skje igjen (selv om alt gikk helt fint da). Noen flere som går å tenker alt for mye?
stinelin81-3 smågull Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 Det samme trodde jeg....at jeg skulle være mer rolig denne gangen. Men andre gangen så har man kjent resultatet av graviditeten på kroppen en gang før, man vet hvor fantastisk det hele er! Første gangen har man ikke samme forholdet til det tror jeg.... det var iallefall mer fjernt for meg:) Nå vet vi mer...og det er ikke alltid en positiv ting. Det som jeg tror vil være lettere er når babyer født og man skal begynne å bli kjent. Man er ikke like grønn og kanskje ikke like usikker på alt hele tiden.... Men det er nå bare hva jeg TROR...det kan jo hende det blir likedan?? Uansett så gleder jeg meg vilt!!
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 7. juni 2009 #3 Skrevet 7. juni 2009 Jeg er også mer urolig denne gangnen og mener jeg har mer stikkninger/murringer enn sist gang. I går hadde jeg knall hodepine og ble litt småredd. Har fått henvisning til Ul, så venter bare på time. Er kjemperedd for at det skal være noe galt, men tror jeg kommer til å puste litt mer lettet ut hvis jeg får se hjertelyd og jormor sier alt ser bra ut. Du må gi tilbakemelding om hvordan det gikk da! Lykke til! Klem
veldig fødeklar Skrevet 7. juni 2009 #4 Skrevet 7. juni 2009 Jeg venter nr 3 og er mye mer nervøs enn jeg var med de to første. Denne gangen føles det helt anderledes... føler meg liksom ikke så gravid som jeg gjorde med nr. 1 og 2. skal på ul neste uke, skal bli greit å få sjekket at alt står bra til.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 7. juni 2009 #5 Skrevet 7. juni 2009 Hei har det helt likt som abs123. Venter også nr 3 og skal til tidlig ul til torsdag for å se at alt er ok. er 6+1idag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå