Gå til innhold

Har deres døtre pannelugg eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldste snuppa her har alltid hatt lang pannelugg, har spart den hele tida. Så hun har langt kjempefint hår :-) Glatt og tykt. :-)

Tenkte kanskje å klippe pannelugg, bare sånn som en liten forandring. Noen fler som har gjort det etter å ha hatt lang pannelugg hele tida?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mina har pannelugg, ville egentlig spare, men hun nekter å ha i spenne eller strikk i håret, så da må hun bare ha lugg.

Hun er bare 2 år da...

Skrevet

Mallo på to har pannelugg. Ellers hadde alt håret dekka ansiktet hennas. Ungen har ikkje klemmene lenge i håret om gangen, og ho skal slippe å ha håret i vegen.

Skrevet

MÅ ha pannelugg. Nekter strikk/klemmer o.l.

Hun er 3 år

Skrevet

samme som Mina-en til Blue Lady, jeg måtte gi etter og klippe luggen til vesla (16 mnd) siden hun tar spenner og strikk ut igjen like fort som jeg tar de i:)

Skrevet

Ikke.

Har en sveiv midt i panna, så det funker ikke med lugg. Må ha langt lugg i klemme eller strikk, ellerst står håret til alle kanter

Skrevet

Hun har en slags lang pannelugg ala veldig trendy saker ;)

Har varriert ofte på hvordan hun har hatt det :)

Skrevet

Begge har lang lugg:) Setter opp med spenner og strikker;) De er 3 år og 10mnd :D

Skrevet

Jeg har lyst at snuppa på 20 mndr skal ha lang lugg, men det er like før den klippes. Hun drar også ut klemmer og strikk.

Skrevet

Min har ikke kort lugg,hun har aldri hatt en saks i håret,utenom litt ytterst i tuppene.Hun har så mye krøller at det vokser ikke nedover,men utover og oppover:-)Nå har det blitt såpass lengde på det til at det henger ned foran ansiktet,men hun bruker strikk,klemmer eller hårdbøyle.Hun er 2,5 år:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...