linda90 Skrevet 6. juni 2009 #1 Skrevet 6. juni 2009 Noen må hjelpe meg!!! Skal stå brud om akkurat 2 uker, og har kviser!! Hvordan får jeg dem bort?!?!!!?!? Vil ikke se ut som et "kvisetryne" med kviser på ryggen, skuldrene og ansiktet. Skal ha stroppløs kjole! NOEN SOM KAN HJELPE?! Er desperat.. Har prøvd en del på apoteket, men ingenting fungerer...
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2009 #2 Skrevet 6. juni 2009 Tja,om det bare er to uker til..så tror jeg nok at det ikke er så mye råd.Kanskje gå til en hudklinikk? Håper at det retter seg, ellers får du prøve å få tak i et godt pudder eller en god foundation som dekker godt og sitter godt på. Lykke til:)
linda90 Skrevet 6. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2009 ja, er så nærme nå, at derfor det er krise... takk for tipset! =)
Hildemor fra vest Skrevet 7. juni 2009 #4 Skrevet 7. juni 2009 Er disse kvisene noe som har dukket opp akutt nå eller er du plaget med kviser generelt? Uansett så tror jeg at jeg ville holdt meg unna fet og krydret mat, melkeprodukter. Drukket to liter vann minst daglig. Tatt 10 min daglig solarium frem til dagen før bryllupet.Ville kjøpt meg ID mineral foundation f.eks medium tan hvis du har fått litt farge til å jevnet ut huden på det aktuelle området. Sliter ikke med kviser selv men har litt rød hud på overarmene. Har tenkt å sminke dem pene på dagen min;-)
minime<3 in belly Skrevet 7. juni 2009 #5 Skrevet 7. juni 2009 SOLARIUM !!!!!!!!! Solarium tørker ut kviser og det har hjulpet meg masse....... Og om det ikke er borte på selve dagen så er nok "sminkøren" behjelpelig å sminke både rygg og bryst.... Kjenner til problemet ditt så lykke til!
juli-jenta Skrevet 7. juni 2009 #6 Skrevet 7. juni 2009 Drikk mye vann, sørg for å få svettet litt slik at porene renser seg...f.eks. badstue:) og sol...
juli-jenta Skrevet 7. juni 2009 #7 Skrevet 7. juni 2009 Glemte en ting...prøv så godt du kan å ikke bruke sminke eller parfymerte kremer.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #8 Skrevet 7. juni 2009 I tillegg til flere gode tips over, vil jeg legge til at du må rense huden morgen og kveld, og smøre med fuktighetskrem. Produktene må være tilpasset din type hud. Dette er alfa og omega for en frisk hud uten kviser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå