Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen må hjelpe meg!!!

Skal stå brud om akkurat 2 uker, og har kviser!!

Hvordan får jeg dem bort?!?!!!?!?

Vil ikke se ut som et "kvisetryne" med kviser på ryggen, skuldrene og ansiktet. Skal ha stroppløs kjole!

NOEN SOM KAN HJELPE?!

Er desperat..

Har prøvd en del på apoteket, men ingenting fungerer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja,om det bare er to uker til..så tror jeg nok at det ikke er så mye råd.Kanskje gå til en hudklinikk?

Håper at det retter seg, ellers får du prøve å få tak i et godt pudder eller en god foundation som dekker godt og sitter godt på.

Lykke til:)

Skrevet

ja, er så nærme nå, at derfor det er krise...

takk for tipset! =)

Skrevet

Er disse kvisene noe som har dukket opp akutt nå eller er du plaget med kviser generelt? Uansett så tror jeg at jeg ville holdt meg unna fet og krydret mat, melkeprodukter. Drukket to liter vann minst daglig. Tatt 10 min daglig solarium frem til dagen før bryllupet.Ville kjøpt meg ID mineral foundation f.eks medium tan hvis du har fått litt farge til å jevnet ut huden på det aktuelle området. Sliter ikke med kviser selv men har litt rød hud på overarmene. Har tenkt å sminke dem pene på dagen min;-)

Skrevet

SOLARIUM !!!!!!!!!

Solarium tørker ut kviser og det har hjulpet meg masse.......

Og om det ikke er borte på selve dagen så er nok "sminkøren" behjelpelig å sminke både rygg og bryst....

Kjenner til problemet ditt så lykke til!

Skrevet

Drikk mye vann, sørg for å få svettet litt slik at porene renser seg...f.eks. badstue:) og sol...

Skrevet

Glemte en ting...prøv så godt du kan å ikke bruke sminke eller parfymerte kremer.

Skrevet

I tillegg til flere gode tips over, vil jeg legge til at du må rense huden morgen og kveld, og smøre med fuktighetskrem. Produktene må være tilpasset din type hud. Dette er alfa og omega for en frisk hud uten kviser.

Skrevet

Basiron funker ikke!! vil bare nevne det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...