Gå til innhold

Hvis man har en spontanabort...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og man har vært gravid uten å vite det, kan fosteret, eller embryoet bli liggende igjen? Eller noe annet som ikke støtes ut naturlig? Må man da få en utskrapning, hva om det har gått en stund?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du kan abortere uten at alt kommer ut. Da trenger du en utskraping. Hva får deg til å tro at du har vært gravid og ikke er det lenger?

Skrevet

bestill time hos en gyn, der får du svaret på om du eventuelt har vært gravid og om det i såfall er rester der...

lykke til...

Skrevet

Har bare endel smerter i magen. Har hatt det en stund, og har vært hos legen. Venter på hensvisning til gyn. Har hatt mellomblødninger hver dag i snart to mndr, bare litt brunaktig blod... beklager detaljene. Men gikk noen uker over, men fikk mens til slutt... og har da hatt disse smertene i magen to mndr i ettertid... HI

Skrevet

da tror jeg bare du burde vente på hensisning til gyn... har du smarter, budre du ringe legen å si at su vil til gyn NÅ!!!!! man kan komme inn på kort varsel om det er akkutt...

Skrevet

De er ikke der hele tiden, men spesielt hvis jeg går eller beveger meg mye. Legen trodde det kunne være blindtarmen, men det var det ikke. Men det er jo vondt når de først kommer. Men jeg får vel bare vente og håpe på det beste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...