Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fortell?

Skrevet

Nå ble jeg også nysgjerrig!

Fortell...

Skrevet

daten går veldig fint. han ringte meg akkurat og lurte på om jeg ville møte mammaen hans i morgen. og han har tatt bort "singel" fra FB. så tror han liker meg :P

vi har det veldig veldig koslig sammen. her om dagen var vi på stranda og grilla og koste oss :) og i går var han på besøk her og vi så film. det er litt rart. for jeg pleier og ønske at gjestene mine skal gå hjem igjen ganske fort. for jeg er ikke så glad i og "vise fram" hjemmet mitt. men jeg ønsket ikke det i går

jeg liker han :)

Skrevet

Det var i går jeg var spent på ja!! Fortell mer...

Og ... gikk han hjem da? :-p

Skrevet

hehe... jo i går var veldig koslig :) vi gjorde ikke så mye. satt og pratet, så en film, snakket om at vi skal på ferie sammen til sommeren og hvor :)

han gikk hjem i 2 tiden, litt motvillig.. hehe. men han kan jo ikke våkne opp i senga mi når sønnen min er hjemme... hehe.. de må bli kjent først og det er litt for tidlig syns jeg.

jeg glemte helt og fikse noe til oss da... hehe. jeg skulle jo lage kake eller noe. men det skjedde så mye så det ble cola og is... haha

Skrevet

det tror jeg han ga blanke i! at det ikke ble kake, altså :)

blir skøy å møte svigers da :-p

Skrevet

haha.. ja.. hehe.. det er litt rart for jeg er ikke helt der at jeg vil at han skal møte mine foreldre. jeg har ikke en gang fortalt de at jeg dater enda.. hehe.. men det er veldig hyggelig at han er så sikker som han er. og det blir veldig spennene og se hvor han har vokst opp.

:)

Skrevet

hohhohoho... meeting the parents... det er stort ass!

Skrevet

hehe... det er jo det... hehe.. men jeg har vist fram katten og sønnen min da.. så jeg føler at vi er skulls :P

*lurer på hva jeg skal ha på meg i morgen*

Skrevet

oooh - møtet med ungen da? gikk det fint?

Skrevet

ja det gikk veldig flott. det var bare sånn "tilfeldig" lite møte. så de ble jo ikke kjent, men nå har han i hvertfall en liten ide om hva han eventuelt går til. men det gikk veldig fint :)

jeg føler meg liksom litt mer hel når vi var sammen alle sammen (vet det er klisje men noen ganger er det bare klisje som funker)

Skrevet

*rødmer*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...