Gå til innhold

AU, AU, AU, AU................ :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aaaaiiiii........ jeg har forspist meg noe så helt vanvittig, har klart å trykke ned nesten 700 g smågodt - ALENE!

Fikk så sinnsykt dilla i kveld og jeg har bare spist og spist og spist. Klarte ikke stoppe, og nå har jeg fått skikkelig mageknip (til pass for meg!). Magen er jo mer enn diger nok fra før, men nå tror jeg at jeg sprekker her. Jeg er så oppblåst at gravidbuksa mi faktisk strammer skikkelig :-(

Åååå som jeg angrer, men nå er de jo for seint... Tror ikke jeg klarer å reise meg fra sofaen!

Huff, litt flaut nesten. Godt jeg er alene hjemme!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opp og rør deg, så du får flytta litt rundt på systemet og sannsynligvis får sluppet noen sure fjerter... Det gjør godt:)

Skrevet

Selvfølgelig er det usunt.......... hva slags kommentar er det egentlig?

HI

Skrevet

gå en liten tur, så du får satt i gang tarmsystemet. Deretter drikker du masse vann, så du får skyllet igjennom. Hjelper kanskje ikke mye, men litt. Resten må nok kroppen gjøre selv, og det kan ta et døgn ;)

Skrevet

Den er kjiiip!

Skrevet

Sympati får du på skravle. Ikke noe sympati her i gården!

Skrevet

Greit det pølsa....

Jeg er nok forspist, men jeg har i allefall godt humør ;-)

HI

Skrevet

Virker ikke sånn med det sure trynet ditt.:-,)

Skrevet

Hvorfor er ikke du på krangle i stedet??

Skrevet
:) godt å høre at andre også kan gjøre den feilen,du får trøste deg med at det er lørdag;)
Skrevet

uff da... been there!

forferdelig vondt det der.. bare spiser og spiser g plutselig går det opp for meg at jeg har jo egentlig ikke lyst på mer for det er ikke godt lenger!

men så fortstter jeg likevel...

jaja godt andre også kan skeie ut en gang i blant.. hjelper å spise litt frukt etterpå. sånn at jeg har smaken av noe sunt i munnen så føler jeg meg litt bedre.

kan jo spise noe som får fart på magen så du kanskje får noe ut?;) selv om det er vanskelig å spise mer når du er så stappa.. jaja...

for noen teite og barnslige kommentarer her oppe foresten.. hu der pølsa er jo sånn kvinnfolk som eeelsker å krangle og har laget eget nick til å krangle med. herregud for en taper du er!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...