Gå til innhold

Baby på Kaptein Sabeltann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal til Dyreparken i sommer og har billetter til kapt. Sabeltann. Vi har en 4-åring som gleder seg enormt, men også en baby på 1 år. Er det noen som har erfaring med å ta med en så liten baby på dette showet? Det er jo både sent og ugunstig, mht at man ikke får ta med vogn inn, så jeg regner med at en av oss voksne må bli på hotellet med baby. Men er det noen av dere som har prøvd? Hva tror dere?

Takker for alle inspill!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke vært på show, men skal i sommer med 5 åringen. Kunne ikke tenkt med å ta med minsten som da er 1,5 år. For det første er det midt på natten for han, og han hadde blitt krakilsk. I tillegg er det masse lyd og effekter som nok ville skremt han.

Vogn får man ikke ta med bort til amfiet, så det er jo ikke noe alternativ at han sover i vogn heller.

Jeg blir hjemme med minsten, mens pappaen tar med storebror, kusine og onkel på show :-)

Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det. Det er trangt i amfiet, høy lyd og man anr ikke hvilket vær det blir. Jeg har sittet i t-skjorte og sett på og i øs pøs høljevær. Jeg har sett babyer der inne, men det har alltid endt med at den ene forelderen har rømt tilbake på hotellet:)

Skrevet

Ja, jeg er enig. Det føles ikke helt riktig å ta med minsten. Ville bare høre om det var slik jeg trodde og fryktet. Da blir det kos på hotellet for meg og minsten :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...