Malin G. Spann Skrevet 6. juni 2009 #1 Skrevet 6. juni 2009 Hvor mye veide barnet og hvor gammelt var det? Når kan man ikke bruke den mer? Jeg har en Baby Bjørn jeg har brukt 2 ganger. Det er først nå i det siste jeg har funnet ut hvor praktisk det egentlig er. Problemet er jo at gutten nå er 1 år og veier 10 kg... Han sitter fint i den og liker det veldig godt.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. juni 2009 #2 Skrevet 6. juni 2009 min veide 10 kg når han var 6 måneder... hehe.. så jeg brukte ikke min mer en 3-4 ganger.baby bjørnen er jo helt enormt ubehagelig og bruke. men du kan vel bruke den så lenge dere begge syns det funker?
Gjest Skrevet 6. juni 2009 #3 Skrevet 6. juni 2009 Jeg slutta å bruke den når grynet tippa 7 kg ca (har vel forsøkt meg et par ganger etter det, men da har det blitt kortvarig morro fordi den ødelegger skuldrene mine), samboeren bruker den innimellom fremdeles (hun er vel ca 10 kg nå, og 11 mnd) men det blir lenger og lenger i mellom. Har primært brukt den til byssing på urolige kvelder (spesielt om hun er forkjøla og tett, da funker det evig mye bedre enn å bære henne fordi hun tetner når hun legges i mer vannrett stilling samtidig som det er umulig å bære henne "sittende" og forvente at hun skal sovne), men det har jo blitt mindre av dem også. Og til langtidsbærlig bruker vi nå helst meis eller mei-tai
LapScouse Skrevet 6. juni 2009 #4 Skrevet 6. juni 2009 Jeg brukte Baby Bjørn enormt mye, tror elste var borti 10kg før vi sluttet- da var han nærmere året og jeg var gravid med nr.2.
Bergene Skrevet 7. juni 2009 #5 Skrevet 7. juni 2009 Brukte litt bæresjal og babybjørn om hverandre, men da hun var 4-5 mnd. og 7-8 kg syns jeg bb var altfor ubehagelig! Så vi solgte den og kjøpte beco som vi etterhvert byttet ut i manduca (beco var grei nok, men syns manduca var enda litt bedre), manducaen bruker vi fortsatt og hun er to år. Kanskje det hadde vært noe for dere også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå