CaroOgTulle Skrevet 6. juni 2009 #1 Skrevet 6. juni 2009 Jeg må kjøpe ny vogn og jenta mi er allerede 10 mdr. gammel. Jeg har sett at Simo-vognene har ganske store bager og lurer derfor på om jeg skal kjøpe en slik. Jeg antar at kanskje bagen på duo-vognen er større enn på kombien, men er det noen som har noen erfaringer og kan gi meg noen råd om hvilken jeg eventuelt burde velge?
Tommage♀♂ Skrevet 6. juni 2009 #2 Skrevet 6. juni 2009 10 mnd, da trenger du vel ikke bagvogn? Ville enten kjøpt sportsvogn eller combi
FanteGuri Skrevet 6. juni 2009 #3 Skrevet 6. juni 2009 Ingen vits med bagvogn når babyen er 10 mnd, da er det bedre å kjøpe sportsvogn eller combi hvis du planlegger flere barn. Jeg har Simo kombi til min datter, slutta med bagen da hun var 7 mnd, ble for lite plass i bredden når hun hadde klær på..
CaroOgTulle Skrevet 6. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2009 Planlegger flere barn, og det er derfor jeg vurderer bagvogn. Vi har en trille vi bruker ellers, men jeg tenkte at dersom bagen på Simo-vognen er så stor at hun kan sove i den en stund ennå, så kunne vi kjøpt en slik når vi alikvel må kjøpe ny vogn. På den duovognen er det vel også sitte del? Det er vel ikke "bare" en bagvogn?
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 6. juni 2009 #5 Skrevet 6. juni 2009 det er også en sittedel ja, men du kan ikke ha både sittedelen og liggedelen på samtidig på duoen. Det er 2 seperate deler, du må ta bagen av understellet, og så klipse på sittedelen. Jenta mi lå forøvrig i bagen til simo duo til hun var 13 mnd hun:) Vi byttet til sportsvogndel da hun var 8 mnd, da ville hun opp og se litt, men brukte bagen som sovested i stuen til hun var 13 mnd:)
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 6. juni 2009 #6 Skrevet 6. juni 2009 jeg hadde definnitivt kjøpt duo. Vi har kjøpt den til baby i magen,og baggen er stor og god. Får fint plass til pose og baby i den til vinteren;) Har termin om 17 dager så hun er ca 6mnd til vinteren;) hadde simo bag vogn til eldste snupp aogså.Hun brukte den til ca 8mnd, Men,kunne fint ha brukt den lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå