Gå til innhold

To tema i eit: lappeteknikk/sying og scrapping

Anbefalte innlegg

Skrevet

Korleis lære seg slikt? Finnes det noken bra nettsider o.l. som kan hjelpe? (veit at det finns "strikke abc" på nett, men strikking kan eg, så det hjelpe ikkje meg:P).

Har såååå lyst å lære! Spesielt det å sy (lappetepper, gardiner, dukar, tepper...men er heilt grøn...kan til nød klare å lage eit enkelt putevar, der ein klypper opp to stoffbitar og syr i hop. Men vil lære å sy mønster og slikt).

Gåverkort og fotoalbum hadde og vore fint å få lært litt meir om;)

Hadde vore veeeldig fint med gode tips!!!:D

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Filifjonka
Skrevet

Starter med scrapping jeg. Det finnes veldig mange forum på nett som omhandler scrapping. Ta et søk på google for eksempel. Meld deg inn i et slikt forum (eller flere, kanskje) og bli inspirert. Sjekk også om det finnes noen hobbybutikker eller fotobutikker i nærområdet ditt som holder kurs, eller kanskje det arrangeres scrappetreff du kan bli med på?

Det samme gjelder egentlig søm. Se om det finnes quilteklubber eller slikt i nærområdet ditt, forhør deg om kurs. Husfliden er et greit sted å spørre. Finn forum på nett, meld deg inn, og grav og spør. Enkelte forum arrangerer også nettkurs.

• 1 måned senere...
Skrevet

Eneste jeg har noe som helst peiling på, er egentlig scrapping :)

scrapping.no er vel et av norges største forum på feltet og her finnes det meste!

Ellers så kan du besøke bloggen min å ta en titt, er det noe du lurer på, er det bare å skrike ut ;)

http://rufsescrap.wordpress.com/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...