Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har prøvd å bli gravid i snart 5 år og vært igjennom 3 IVF forsøk og to avbrutte forsøk.

Ved forrige IVF som ble avbrutt pga for få egg foreslo legen jeg var hos (ikke min faste) at jeg kanskje burde ta en saltvannsundersøkelse av livmoren - noe jeg selvfølgelig ville.

Da jeg var hos min faste lege var han litt negativ til denne undersøkelsen siden alt så kjempe bra ut. Han ville bli meget overrasket hvis noe var galt....men var det det.... ehh jaaa.

De fant en ganske stor polypp som nesten tetter igjen nederste del av livmoren... dette kan jo kanskje forklare hvorfor jeg ikke har blitt gravid.

Skal inn på Ullevål etter sommerferien en gang for å fjerne den.

Kjempe glad for at jeg var hos en annen lege den helgen som foreslo "bedre oppfølging". Og det er lettelse at det endelig har funnet noe som kan ha betydning.

Fortsatt god helg jenter :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tatt en sånn saltvannsundersøkelse for å se etter polypp men jeg fikk tatt alt i samme slengen så fikk da narkose og fjernet den polyppen. Var dag kirurgi så det var fort gjordt, eneste som tok litt tid var narkosen etterpå. Og at man hadde litt mensmurringer, men ikke smerter ellers;)

det kan virkelig være det som er årsaken til at du ikke har blitt gravid til nå! Selv lyktes jeg ikke etter inngrepet, men det er nokk av andre tileggs årsaker;)

Håper du lykkes når polyppen er borte!!!!

Skrevet

Takk for svar Alid@

Synd å høre at dere ikke lykkes etterpå, men ønsker dere lykke til videre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...