Gå til innhold

Hvorfor påstår du at du eier barnet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare spørre fordi det irriterer meg intenst. Ingen eier noen andre. Du skjønner det, ikke sant?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HI mener sikkert hun med nicket "den heldige eier av et barn" eller noe lignende...

Skrevet

Hoho, hvem kan det være;)

Skrevet

Kan du ikke svare da? Mener du at du eier barnet?

Skrevet

Tja, om du spør med nick, så kan jeg sende deg hele livshistorien min;)

Skrevet

Var jo noe å henge seg oppi da ,HI vist det er nicket du reagerte på hehe

Nei ingen eier noen. Barna har vi bare til lån :) Og skal passe på de og gi de omsorg, kjærlighet og oppdras til å bli skikkelige mennesker. Så forlater de redet. Og etterhvert kommer vel barnebarn vi kan ha på lån av og til ;)

Men å reagere på et nick blir for drøyt da..*ler*

Skrevet

Ikke sant:)

Har jo til og med en søt hitorie bak mitt;)

Skrevet

Jeg har ikke svart tidligere på denne tråden, men vil gjerne høre den søte historien din :) Ble litt nysgjerrig Den heldige eier av ett barn!

Skrevet

Skal man ta alle nick her inne bokstavelig så blir det mange rare meninger om nick da ja hehe

Noen har historier bak sitt sånn som ditt :) Andre bruker bare fantasien å finner på et merkelig nick e.l :)

Skrevet

Nei, det var dagens gode flir! :)

Enn å henge seg opp i et nick inne på barn i magen og lure på om personen bak dette nicket faktisk er i besittelse av en normalt fungerende hjerne (bare sånn jeg tolker det når HI stiller dette fantastisk dumme spørsmålet: "Ingen eier noen andre. Du skjønner det, ikke sant?")

*flire*

Skrevet

Enig med deg, om at det er mange rare nick, om man skal tenke etter... MEN... jeg er faktisk en av de som tidligere har kommentert nicket til "Den heldige eier av et barn"...

Men.... "den heldige eier av et barn"... jeg fikk ikke historien ;-)

Skrevet

Var ute og reiste med den lille, og siden hun ikke har ro i rompa så sprang hun frem og tilbake i midtgangen. Etter en stund fant hun en gammel mann som hun likte, og som likte henne tilbake. Hun satt mer eller mindre i fanget hans resten av turen. Han visste hvor hun hørte hjemme, så han reiste seg likegodt i midtgangen og lurte på hvem som var "den heldige eieren av denne søte jenta". Og om han ikke kunne få låne henne, siden de gikk så godt overens. Morsomt for de andre passasjerene, men mamman ville heller synke ned i setet. Selvfølgelig ville han ikke låne henne på ordentlig, tviler på at han var en slik pedofil.

Den gamle mannen var søt, den lille er søt, og da må jo historien også være søt. Så.. kjedelig å være mamman til K, så hvorfor ikke skifte...;)

Skrevet

hehe.. Søt historie... ;-) :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...