Gå til innhold

alenemødre!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei dere! er det bare jeg som sitter hjemme alene en lørdagskveld å ser tv?? føler at alle i verden unntatt meg er ute på livet i kveld..alle vennene mine er ute på fest og her sitter jeg. hehe. har det koselig jeg, men er det bare jeg som har det sånn? er dere supersosiale selv om dere har barn alene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får trøste deg med at du ikke er helt alene;)

Er også ofte alene når kveldene kommer, mine venner og venninner har også barn som de går hjem med:)

Trikset for å få tiden til å gå, er å si at din ettåring (om du har en?) sitter i forsetet, forovervendt, på skravle;) Da har du i alle fall morsom lesning de neste timene;)

Skrevet

Du er nok ikke alene om å sitte hjemme alene, det er faktisk fler av oss.

Sitter slik stortsett hvær kveld, men det er nok ingenting å gjøre med det.

Det blir ganske så kjedelig i lengden, men jeg har lært meg å nyte stillheten.

Deilig etter en lang dag med mye aktivitet.

Skrevet

du er ikke alene om å sitte alene en lørdagskveld. men jeg er kommet så langt i vanen om og være innelåst at jeg tror at alle andre også er det... hehe

Skrevet

neida,du er absolutt ikke alene..

Men jeg har handlet inn masse snop og blader som jeg koser meg med i kveld:) Egentlig ganske deilig å være hjemme. Tar meg i å savne utelivet noen ganger,men det jeg har nå, er sååå mye bedre enn da jeg var fri til å gjøre det jeg ville!

Tenk på at vennene dine kommer til å være fyllasyke i morgen, mens du er frisk og opplagt:) hihi.

Skrevet

Må nett legge til en ting.

Var på fest her for noen helger siden. Søndagen var jeg så sinnsykt dårlig at jeg har ikke ord en gang.

Men sønnen min trengte meg jo, så jeg måtte jo bare fungere.

I kveld gleder jeg meg til å stå opp i morgen frisk som en fisk.

Ingentin er så deilig som å våkne en søndags morgen å være frisk og opplagt klar for en ny dag.

Har jammen meg vert dårlig noen søndagen for mye kjenner jeg.

Skrevet

jeg er for B menneske til og forstå hva du snakker om H+K=Martin ;)

Skrevet

Jeg koser meg hjemme, helt alene uten barn denne helgen:) Det er en stor fest i byen her i dag med stor konsert ute, som jeg gjerne skulle vært på, men lommeboken min sier NEI!!!;) Helt greit, det. Jeg liker meg selv som selskap, jeg:)

Skrevet

hva gjør dere på dagene da folkens? skulle ønske jeg bodde lengre sør jeg så jeg kunne blitt kjent med noen som var alene med barn, her jeg bor er det fint lite med alenemødre.

Skrevet

Jeg er ikke lenger singel, men jeg sitter hjemme alene ofte. Ungene i seng, og jeg i sofaen.

Super sosial er jeg ikke, barn i hus så da begrenser det seg mye. Noen skal til venner, andre har aktiviter på skole eller barnehage.

Min nye mann jobber kvelder og netter så da blir jeg sittende igjen hjemme alene når ungene har lagt seg. Da får ungene krype opp i senga mi, og vi har overnattingsparty der.

Så jeg er sosial med mine barn.

Skrevet

bra det ikke bare er meg da :) hvordan i all verden treffer dere menn da? dette ser jeg for meg er vanskelig når man har små, men kansje det bare er jeg som ikke har møtt den rette mannen enda..hehe :) lurer igrunn på ganske mye jeg. :)

• 3 måneder senere...
Skrevet

hvor i landet bor du? mor fra Bergen her med datter på 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...