Gå til innhold

Litt oppgitt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ett år siden ville svigers gi bæremeis i bursdagsgave til datteren vår..Vi fant ut at det var noe vi ikke trengte og takket nei.. Fikk sykkelsete istedet-noe vi ønsket oss.

Nå har hun bursdag igjen og kom drassende med en bæremeis uten og spørre om vi trengte det. For det hadde de hatt mye nytte av og det ville vi få brukt for nå som vi ventet en liten en til.

Ok..jeg føler at behovet fortsatt ikke er der, men føler samtidig at jeg ikke kan bytte den. At de forventer og se den i bruk.

Burde de ikke respektert at vi ikke ønsket oss det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, de må få gi hva de vil.

Skrevet

Høres ut som du er redd for å komme deg ut i frisk luft, lufte liket med en spasertur der du kan ha ungen på ryggen. Herregud. skaff deg et liv da.

Skrevet

Jeg kan ikke helt se sammenhengen.. Det er fullt mulig og komme seg ut i frisk luft, gå tur etc.. uten bæremeis. Vi har klart det i mange år allerede..

Tor du skal skaffe deg et liv, jeg..

Skrevet

Tror du bør vise litt mer takknemlighet fremfor å høres ut som ei bortskjemt drittunge som klager på gaver.

Skrevet

Snakk om å være et hormontroll, da... Ja ja..

Skrevet

Gaver er en komplisert greie. Man vil jo gjerne gi noe som man tror blir nyttig for mottaker, og svigerforeldrene dine mener åpenbart at dere ikke vet deres eget beste her...

Jeg hadde takket pent og byttet den. Eventuelt hadde jeg brukt den, og kanskje blitt overbevist om at det var litt greit å ha

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle prøve meg på siste løsning.. Selvom jenta vår liker helst og gå...

Er litt det at en bæremeis koster en del - derfor litt dumt hvis den ikke blir brukt nok..

De eldste og erfarne vet jo best, ja..

Skrevet

etter å ha fått to tette, har jeg sett behovet for bæresele mer enn bæremeis.

det er veldig godt å kunne i en del situasjoner bære den minste slik at du har to hender ledig til å følge opp den eldste.

mange situasjoner hvor det er lettere å komme seg ut da en kan bære den minste og den store kan gå fritt eller leke etc.

bæremeis kan en bare bruke fra de kan sitte selv, men bæresele kan brukes fra de er veldig små! Vihar bæremeis også, og den kommer til å blir brukt når vi skal ut alle fire og storejenta sitter i den og lillegutt i bæresælen.

Og i tillegg kan bæresælen brukes på storejenta også, helt opp til 25 kg, om en vil bære det på ryggen da... :)

Tror jeg ville bedt pent om det var ok å bytte den i en tilgodelapp og kjøpe bæresele istedet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...