Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Da var utredningen nesten ferdig for vår del. Samboeren har helt fin kvalitet og alt normalt, men jeg fikk nettopp diagnosen PCOS. Sliter veldig med syklusene, da de er ekstremt uregelmessige. Nå sist gikk det 4 måneder mellom mensen. Er veldig slitsomt, men har nå ihvertfall endelig fått en diagnose. Skal inn å spyle kontrastvæske gjennom egglederne nå på juni, for å sjekke at de er åpne så blir det pergo for vår del. Vi har veldig barneønske og håper inderlig at spiren sitter iløpet av 1 års tid hvertfall. Noen som har erfaringer med pergo og PCOS?

Ønsker alle masse lykke til på veien mot spiren :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

takk :) Snilt av deg å anbefale :)

Skrevet

Ingenting å takke for :) Mitt kall er å guide folk rundt i internettet ;)

Neida, men jeg har vært fast følger av denne jenta helt siden jeg ble gravid tidlig i 2008. Hun virker som er trivelig jente og de har slitt veldig for å få spiren til å sitte. Men det gikk jo bra til slutt. Hun har jo for eksempel ett helt kapittel om Pcos inne på hjemmesiden sin.

Det er jo godt å "kjenne" folk som har gått den samme stien som du/dere skal legge ut på.

Ha en flott søndag!

Skrevet

så sant så sant :) men supert at du tar deg tid til det :) vi er optimistiske og jeg vet egentlig ikke så mye om PCOS så jeg klarer liksom ikke å være negativ..får vel se hvordan det går da.. men vi velger å ha motet på topp :) Snakket med gynekologen og han sa at vi hadde veldig gode sjanser for å bli gravide innen 1 års tid, faktisk garanterte han det... Håper bare det stemmer, og at vi ikke må slite for lenge da:) Takk for informative svar:)

Ha en topp søndag du og:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...