ballblom Skrevet 6. juni 2009 #1 Skrevet 6. juni 2009 Gutten min har elefant-tema på rommet sitt, så jeg har lenge vært på utkikk etter et gulvteppe som matcher det. Er det noen her som har sett et gulvteppe med elefanter på, eller et teppe formet som en elefant? Jeg finner det nemlig ingen steder
ballblom Skrevet 6. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2009 Tror ikke det blir noe fint.. hvis jeg ikke finner elefanter kjøper jeg heller et enkelt blått gulvteppe tror jeg :-) Har ikke sett på Indiska nei.. kikket såvidt på nettsiden nå, men der var det ingenting sånt :/
mayaya Skrevet 6. juni 2009 #5 Skrevet 6. juni 2009 Det er et stripete med en liten elefant på, på ikea.
ballblom Skrevet 6. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. juni 2009 Er det det? Har kikket på ikea.no men jeg så ingenting! Har du link? :-) :-)
mayaya Skrevet 6. juni 2009 #7 Skrevet 6. juni 2009 Jeg tror det heter Fabler eller Barnslig.. Trooor det er noe med elefant på i begge de to seriene.. Men innbilder meg at det ene er et sengeteppe og det andre til gulvet??
velsignet med to Skrevet 6. juni 2009 #8 Skrevet 6. juni 2009 Her er det: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/40108715 Synes det er kjempefint, gutten min har det på rommet sitt
ballblom Skrevet 6. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 6. juni 2009 Tusen takk for at du lette for meg, jeg skal ta en nærmere kikk nå! :-)
ballblom Skrevet 6. juni 2009 Forfatter #10 Skrevet 6. juni 2009 Der ja, tusen takk! Det var jo veldig fint det da :-) Takk for at dere letet for meg! Ha en fortsatt fin lørdagskveld :-)
mayaya Skrevet 6. juni 2009 #11 Skrevet 6. juni 2009 Jeg leita ikke, jeg jobber der :-p Men bare hyggelig :-p
ballblom Skrevet 6. juni 2009 Forfatter #12 Skrevet 6. juni 2009 Ahh, men likevel da :-) Farlig å jobbe på Ikea da - innbiller meg at det kan bli dyrt! Hehe :-) Jeg hadde iallefall gått litt amok hvis jeg var der hver dag!
mayaya Skrevet 6. juni 2009 #13 Skrevet 6. juni 2009 Tjaaa, på en måte ja, på en annen måte nei. Blir veldig shoppingsjuk hver gang det kommer noe nytt og kult, men etter ei stund har du sett deg lei :-p Alikevel - jeg er dame og liker shopping - jeg klarer stadig å svi av pene summer på varehuset...
*Little Miss Sunshine* Skrevet 6. juni 2009 #15 Skrevet 6. juni 2009 Der er et her litt ned på siden også http://www.missmuffet.no/hXGXyUwBDQ07.12.idium
ballblom Skrevet 6. juni 2009 Forfatter #16 Skrevet 6. juni 2009 Åh, det var kjempefint! Men dessverre fullstendig utenfor min prisklasse :-) Takk for tipset!
*Little Miss Sunshine* Skrevet 6. juni 2009 #17 Skrevet 6. juni 2009 Ja, også aaalt for dyrt for meg! Fant det når jeg så etter romskip-teppe til barnerommet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå