Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min har elefant-tema på rommet sitt, så jeg har lenge vært på utkikk etter et gulvteppe som matcher det. Er det noen her som har sett et gulvteppe med elefanter på, eller et teppe formet som en elefant? Jeg finner det nemlig ingen steder :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med "sand" eller "gress"?

Skrevet

Tror ikke det blir noe fint.. hvis jeg ikke finner elefanter kjøper jeg heller et enkelt blått gulvteppe tror jeg :-)

Har ikke sett på Indiska nei.. kikket såvidt på nettsiden nå, men der var det ingenting sånt :/

Skrevet

Det er et stripete med en liten elefant på, på ikea.

Skrevet

Er det det? Har kikket på ikea.no men jeg så ingenting! Har du link? :-) :-)

Skrevet

Jeg tror det heter Fabler eller Barnslig.. Trooor det er noe med elefant på i begge de to seriene.. Men innbilder meg at det ene er et sengeteppe og det andre til gulvet??

Skrevet

Tusen takk for at du lette for meg, jeg skal ta en nærmere kikk nå! :-)

Skrevet

Der ja, tusen takk! Det var jo veldig fint det da :-) Takk for at dere letet for meg! Ha en fortsatt fin lørdagskveld :-)

Skrevet

Jeg leita ikke, jeg jobber der :-p

Men bare hyggelig :-p

Skrevet

Ahh, men likevel da :-) Farlig å jobbe på Ikea da - innbiller meg at det kan bli dyrt! Hehe :-) Jeg hadde iallefall gått litt amok hvis jeg var der hver dag!

Skrevet

Tjaaa, på en måte ja, på en annen måte nei. Blir veldig shoppingsjuk hver gang det kommer noe nytt og kult, men etter ei stund har du sett deg lei :-p

Alikevel - jeg er dame og liker shopping - jeg klarer stadig å svi av pene summer på varehuset...

Skrevet

Det tror jeg så gjerne :-)

Skrevet

Åh, det var kjempefint! Men dessverre fullstendig utenfor min prisklasse :-) Takk for tipset!

Skrevet

Ja, også aaalt for dyrt for meg! ;) Fant det når jeg så etter romskip-teppe til barnerommet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...