Gå til innhold

*arg* Blir så irritert!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei venninne som stadig spør om jeg skal bli med på byn. I dag fikk jeg barnevakt, å vi har planglagt en tur på byen.

Men nå svarer hu faen ikke på mld.! Blir så irritert! Hu vet at jeg er avhengig av barnevakt. Nå er jo barnet mitt levert. Men hadde ikke mye lyst til å sitte her uten barnet mitt om det ikke blir noen bytur heller da!

Hu er på msn. Hu sa for snart 3 timer siden at hun snakket med broren i tlf. Jeg prøvde meg etter 1 time, å spurte om hun bare kunne gi meg et ja eller nei på om det ble noe i kveld. Men nei.. Ingen svar! Å nå har det strax gått 3 timer!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra til byen alene, da!

Skrevet

sånne folk får jeg fnatt av. Hun er jo ikke god venninne i det hele tatt.

Hun burde ihvertfall ha en rimelig god grunn for ikke å svare...

Skrevet

Nei det er jeg for pysete til.. I tillegg så skulle vi jo ha vors + overnatting. Har ikke mulighet til å ta taxi både til og fra byen. Er for langt.

Skrevet

signerer anonym over her jeg..dra ut, og ha det gøy:) er hun sur senere, får hun skylde seg selv.

Skrevet

Ja det burde hun! Hun skal få svare. For det går an å gi et ja eller nei. Bortkastet for meg å ha barnevakt i kveld da. Har ikke så mange å spør om barnevakt, så dumt å tulle det bort sånn.

HI

Skrevet

Ring henne da! (meldinger og smn, ass...) Tar hun ikke telefonen, ring henne til hun tar den! ;)

Skrevet

Har prøvd å ringe henne, og sendt mld.

OM hun fortsatt snakker med broren sin så hadde hun jo klart å gi et ja eller nei.. Æsj altså..

HI

Skrevet

Skjønner deg godt jeg har så lyst å gå ut selv og det er ikke vanlig for meg. Skikkelig klør i meg etter litt annet en å sitte hjemme dag ut og inn akkurat nå.

Men her er det sånn at jeg er alene med to små som sover søtt og jeg har absolutt ingen mulighet for barnevakt. Og om jeg så hadde det så hadde jeg ikke hatt noen å gå med alikevel. Og jeg er for pysete til å gå alene, +bor i oslo så å gå ut alene er jo ikke det tryggeste heller

Skrevet

Er alene jeg også. Å så grusomt irriterende når jeg først har barnevakt så skal de bli tullet bort sånn!

Ringte flere ganger. Var plutselig en gutt som tok tlf. Så spurte jeg om **** var der. Nei sier han. Okey sier jeg, men hvor er hun da? Nei han visste ikke for han hadde tlf. for hu.

Men det er veldig rart siden hun sa at hun snakket med sin bror i stad. Så på en eller annen måte ljuger hun!

Hu gidder fader ikke jeg å ha mer med å gjøre! Nå er jeg drit forbanna..

Skrevet

Ja det var jo ei koselig vennine....??

Ingen andre du kan høre med så skal ut?

Skjønner godt du er sint og lei!

Håper det ordner seg :)

Skrevet

Ja kjempekoselig!

Nei er ingen andre som skal ut i dag.. Så får dra å hente gutten min, han hadde ikke lagt seg enda..

Jada, det ordner seg. For nå er ikke hun lengere min venninne!

Takk for svarene!

Skrevet

Med den masinga du bedriver, så forstår jeg venninna eller eksvenninna di veldig godt. Du høres ikke helt god ut og virker ganske så desperat.

Skrevet

Jada, selvfølgelig måtte det komme et svar fra deg. Jeg driter forsåvidt i hva du sier for jeg vet hva som er sagt og ikke sagt. Å jeg vet hvem som maser på hvem til vanlig. Jeg trenger et svar, er vel ikke så rart det når man er avhengig av barnevakt!

Skrevet

Kanskje du burde organisert hue ditt litt bedre å ordnet med reserveløsning fremfor å mase høl i hue på din eksvenninne?

Skrevet

Å kanskje du bare kan holde kjeft?

Da jeg ikke trenger dine "gode" råd!

Skrevet

Er ikke rart du ikke har noen venninner, eller at du bare har en drøss med eksvenninner. Du høres ut som ei bitter megge som virker både manisk og bitch i samme ordspråk der du skriver dårlige forklaringer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...