Gå til innhold

Intimbarbering...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller Brasiliansk voksing er det vel jeg lurer på...

Tør ikke gå i en salong og brette ut alt, har heller ikke råd til det.

Kan jeg gjøre det selv? Vokse altså? Og hva skal jeg kjøpe?

Og bør jeg ta alt, helt mellom rumpeballene?

Og stikker det når det vokser ut?

Hm nå er det greit med anonymforum hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har prøvd med veet intimvoks..... AU ! Greide ikke å gjøre det på meg selv, jeg og samboer prøvde på hverandre,, men like vondt :(

Barberer meg heller litt oftere !

Skrevet

Ville ikke gjort det! Brasilliansk voksing er nå blitt forbudt i en rekke land på salonger faktisk.

Skrevet

Ved voksing/napping generelt, så er hårene myke når de vokser ut igjen. De vokser jo ut igjen "helt nye" fra roten. Dette til forskjell fra barbering, som bare kapper hårene av og dermed gir stubber.

Jeg ville ikke vokset nedentil, da det lett gir inngrodde hår, som er vonde og kan gi betennelser og arr.

Jeg ville heller brukt hårfjerningskrem til det som er lengst fra åpningene nedentil, og så barbere det som er nærmest åpningene, om målet er at det skal være myke hår som vokser ut igjen:)

Skrevet

Ok, men er det en egen intim hårfjerningskrem, eller kan jeg bare bruke Veet sin, som jeg bruker på bena.. Vil det ikke svi da mon tro?

HI

Skrevet

Jeg blir vond og nuppete av all mulig barbering, men det jeg har funnet ut at funker greit, er å bruke såkalt øyenbrynskniv til alt nedentil, og så smører jeg inn med babyolje etterpå..

Ulempen er jo at det vokser fort ut ijen, men er fort gjort å ta med kniven når det er kort...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...