Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp gjennomgått mitt 1. ivf forsøk, og fikk bekreftet graviditet på RD 14 (hcg-verdi på ca. 250). Er nå på RD 17. Har de siste dagene hatt relativt sterke menssmerter, og brunlig utflod med Crinonerester. (Sluttet med denne på RD 13). I dag begynte jeg å blø. Kommer friskt blod, men litt koagler (Beklager detaljer!) Har ikke stoppet å blø enda, og det begynner å bli noen timer siden jeg først oppdaget det :-(

Er løpet kjørt nå, eller er det flere som har opplevd lignende ting der det fortsatt har gått bra? Skal ringe ivf-klinikken på mandag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff da :/ ekkelt når det blir sånn.. har lest her inne at noen blør selv om HCG verdien stiger.. kan jo være noe av det samme du har da? ikke det at jeg har noe peiling.. men jeg har ville ringt IVF klinikken jeg.. kanskje du må ta ny bl.pr? Masse lykke til iallefall!

Skrevet

Ja, det er ikke noe kjekt. Hadde jo håpt at det endelig skulle klaffe for oss nå, og ble overlykkelig da testen ble positiv. Men det kan jo selvfølgelig fortsatt være håp, selv om jeg må tilstå jeg ikke har stor tro på det. Blir "spennende" å høre hva IVF-klinikken har å si på mandag. Går ut i fra at det i allefall blir en ny bl.pr. ja.

Tusen takk for svar ;-)

Skrevet

Lykke til i morgen. Det er nok eneste stedet du kan få et riktig svar. For blødning kan bety både at man mister, at man evt mister en av to, eller at man bare blør av andre årsaker uten at det fører til en abort. Har hørt om mange her inne som blør ganske mye uten at det er noe galt. Og igjen andre som mister.

Håper du fortsatt har stigning på hcg og alt går bra :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...