Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 6. juni 2009 #1 Skrevet 6. juni 2009 akkurat hatt dobbel pergokur,men ingen klaff, så da er d ihvertfall en pausemnd fra pergo. Hadde vært fint med noen oppmuntrende ord har bare en eggleder,så d skal vel mye til for at d klaffer.
Gjest Skrevet 6. juni 2009 #2 Skrevet 6. juni 2009 Hadde dobbel kur med pergo (for første gang) desember 2001, og ble KJEMPEskuffet da jeg ikke ble gravid. På pausesyklusen fikk jeg eggløsningsvondt en lørdag, og min mann kom hjem fra jobb på mandagen etter, så antok løpet var kjørt.. Vi hadde sex og kosa oss skikkelig (pga lang tids adskillelse), og der ble jeg jammen gravid !! ) Ble en skjønn gutt til høsten 2002. Nå går gutten i 1.kl., og vi prøver og prøver... 3 doble kurer ifjor vår; gravid i juni,mistet i august. Nå skal jeg til på pausesyklusen til 3. el. 4. kur, og skal ha eggløsning et par dager før mannen min kommer hjem... ( Og da blir han ikke hjemme ved eggl. før i august.. *sukk*
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 6. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2009 håper det klaffer for dere denne gangen da krysser fingrene for dere:) ja, ble skikkelig skuffet jeg og, frykter at jeg har eggløsning fra hø side nå,der jeg ikke har eggleder,så d skal vel mye til for at det klaffer denne mnd. Fikk ikke flere pergokurer før etter sommerferien og etter en samtale med gyn.legen.
Gjest Skrevet 6. juni 2009 #4 Skrevet 6. juni 2009 Du, vi satser på at vi blir gravide før høsten !! Ikke sant... )
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 6. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. juni 2009 jepp, d gjør vi, skal gifte meg 25.juli og, så jeg har nok å holde fingrene i,men har hatt denne babygreia i tankene siden april 08, da jeg/vi opplevde ex.u. Har ikke klart å slappet helt av, men håper å sette enda mer fokus på bryllupet framover:) kanskje d er d som skal til lykke til
Gjest Skrevet 7. juni 2009 #6 Skrevet 7. juni 2009 Så hyggelig da !! Romantisk å ha termin 9 mnd etter bryllupet da... ) (kan skryte av å ha vært jomfru helt til du ble gift... hehehe) Tankene er ikke så lette å styre, prøver å tvinge meg selv til ikke å tenke på d så ofte.. :-o jada, enkelt... :-s Men snart !!!! )))))) Lykke til med bryllup da, og husk å kos deg masse den 25.juli, dagen er over på et blunk !!! (har 13 års bryllupsdag i juli:))
-lucy- Skrevet 8. juni 2009 #7 Skrevet 8. juni 2009 krabber en liten solskinnehistorie rundt på gulvet her nå, snart ett år jeg gikk på enkel kur, skulle ta en til men så frarådet gyn det pga tynne slimhinner. jeg ble så lei meg og tenkte dette går ALDRI!!! alt var klusset helt til etter en ma 7 mnd tidligere, nesten ikke mens pluss pluss. men så ble jeg utrolig nok gravid i den pausemnd, o lykke!!!! da hadde jeg gått til akupunktur i 2 mnd også. lykke lykke lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå