Gå til innhold

flere på overtid?


mamma91

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du er ikke alene....første dag på overtid her, termin var i går:(

Kjedelig, man forbreder seg fram til termin, men etter å ha passert den, og ingenting skjer, blir man litt sånn paff.....

Gikk ti dager over med førstemann, tror det var de ti lengste dagene i mitt liv...

Men snart er det over alikevel trøster jeg meg med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!! er 7 dager på overtid og er dritt lei, kroppen driver å lurer meg hele tiden. Har en del sterke kynner evt svake rier, men det rar seg aldri opp.

Og det er 3 dagen med dette.

 

Håper dere slipper å vente så lenge, kjenner at det tar på både psykisk og fysisk.

 

lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja huff.. Hadde termin 4 juni :-(

 

Skjer ingenting her. Har ikke kynnere eller noe og alt kjennes bare ut som det har gjort de siste månedene! Like skuffet hver morgen jeg våkner opp og ingenting har skjedd gjennom natta.

 

Satser på fullmånen i natt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde også termin den 6.juni, og den fullmånen hjalp ikke meg. Men forrige gang gikk jeg 13 dager over, så jeg stresser ikke. Jeg prøver å nyte de siste nettene jeg kan sove, uten å bli vekket av baby gråt og bleieskift. Men JA, selvfølgelig gleder jeg meg til alt er over og jeg holder den lille i armene mine!

 

LYKKE TIL ALLE SAMMEN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia.... hadde termin 30 mai,vært litt deppa ett par dager fordi han ikke harvillet komme. Men slått meg litt mer til ro i dag da, er jo ikke stort jeg kan gjøre om han ikke vil. Og de starter jo sannsynligvis fødselen to uker over terminen så...

hehe ;) har en liten engel på 14 mnd også jeg, som plutselig har bestemt seg for og begynne og våkne hver natt igjen....blitt litt for bortskjemt med og sove i mamma og pappas seng. Så er ikke så mange netter med sammenhengende søvn uansett her ;)

Går bare og tripper og venter på lille bror, vannskelig og sove når jeg er så spent også.

 

sier det samme.. lykke til alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde også termin 30 mai, så vi er 9 dager (snart 10!) på overtid... men det føles lengre. De to forrige barna mine kom to uker og en dag før termin, så vi har vært klar lenge. Men denne gangen er det ei jente, så det er kanskje litt annerledes nå...

 

har som flere av dere andre hatt noen lure-starter på fødselen- Allerede da jeg var 37 uker på vei startet det opp med regelmessige rier, men de dabbet av etter en natt uten søvn... dette har nå skjedd 4 ganger. Skal på kontroll onsdag, og håper å i alle fall få komme på overtidskontroll på sykehus, så man kan se om man har begynt å modnes... føles ikke slik. Ingen rosa utflod eller slim eller noe...

 

jeg skal egentlig føde på en liten fødestue lokalt, slik jeg har gjort med de to andre, men om man blir satt i gang så ma jeg sikkert til det store sykehuset (skummelt):)

 

lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...