mammas skatter <3 Skrevet 6. juni 2009 #1 Skrevet 6. juni 2009 mensaktige smerter i magen og stikkende smerte ut gjennom rompa kjennes d ut som, samtidig. endamer ubehagelig/vondt når e går. blir nesten litt redd! 14+2 i dag....
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 6. juni 2009 #2 Skrevet 6. juni 2009 Jepp, slik hadde jeg det i flere uker. Skikkelig ubehagelig. Er livmoren som vokser og strekker seg. Hva den stikkingen i rompa kommer av, vet jeg ikke. Den kommer litt innimellom. De ubehagelig smertene i livmoren er borte nå. De forsvant rundt uke 15/16. Nå er jeg 22+2 og har ikke kjent noe særlig til de smertene. Jeg tok dette opp med jordmor også, hun virket ikke bekymret i det hele tatt.
mammas skatter <3 Skrevet 6. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2009 fikk d bare sånn plutselig og har holdt på i over en time. håpe bare d e noen luftsmerter/magesmerter/tarmsmerter.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 6. juni 2009 #4 Skrevet 6. juni 2009 Hvis du er veldig bekymret kan du ringe legevakta og høre. Ikke uvanlig med luftsmerter heller, når livmoren klemmer litt på tarmene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå