Gå til innhold

" utrygt"å reise når man har kynnere..?


mammas nurk

Anbefalte innlegg

hei. er i uke 26 snart. har merket i helgen at det er nok kynnere jeg har. stramt, og til tider litt vondt nedforbi magen.. vet at kynnere ikke er farligt, men skal til reise med fly te københavn imårå med jobben i 3 dager. er det domt av meg reise på en stressende tur? noen med erfaring? eller er det bare te å kose meg videre:)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har slitt med masse kynnere helt fra uke 18. Har heldigvis gitt seg nå, men på sitt verste kom de med 2 min. mellomrom. Nå kjenner jeg kanskje bare ca 5-10 stk. om dagen. Jeg merket godt at de kom hyppigere om jeg stresset, eller beveget meg mye, og fikk derfor beskjed om å være mest mulig i ro etter ei natt for overvånking på sykehuset. Kynnerne i seg selv er ikke "farlige", men det er om de skal gå over til rier som ikke er særlig ideelt. Selv bestemte jeg meg da for at det ikke kom til å bli noen ferietur i sommer, fordi jeg føler det tryggest å være hjemme.

 

Alle har jo kynnere, og som du sier er det veldig normalt. Tror du kan kose deg på tur til Køben, men passe på at du ikke stresser for mye.(?) Danmark er vel også et ganske trygt land å reise til, hvor standaren er lik, om ikke bedre, enn her hjemme i Norge, :) i tilfelle det skulle skje noe.

 

Et tips til når du får kynnere er å ikke ta på magen, eller ha noe som strammer der. Jordmora sa dette kan provosere frem flere. Har man vondt eller føler ubehag, så er det vel lett for å ta på.

 

Jeg er ingen ekspert, langt ifra, men dette er bare litt tanker og erfaringer jeg har rundt det. God tur om du reiser;) Dansker er noen skjønne mennesker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for meddelende ord:) trenger det. eg har null erfaring, så kjekt du ville dele det:) det har gitt seg, så eg reiser imårå tidele. som du sa, danamrk e et trygt land å feriere i :) lykke til vidre for din del og... sikkket lurt å holde unna store ferieplaner resten av fsvangerskapet-tilfelle noe skulle skje...:) !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...