Gå til innhold

Hei ! :o)


Lykkeligmammatiltre

Anbefalte innlegg

Da får jeg være den første som skriver her! 1 juni fikk jeg min lille prins! Hadde termin 31 mai... så da ble det juni barn på meg :o)

Han veide 3610 gr og 52 cm lang. Helt fantastisk, skjønn liten gutt :o)

Er utrolig stolt!

Har også en datter som blir 4 år neste måned. Utrolig stolt liten storesøster :o) som er veldig flink med lillebror!

Håper det kommer flere hit snart :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Da er jeg også på plass.

 

Lille Frida kom 4. juni, 4 dager før termin. Hun veide 2930 g og var 45 cm lang. Hun er verdens nydeligste og har stjålet hjertene våre allerede.

 

Har en gutt på 2 år og 7 mnd fra før som er superstolt storebror!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye begge to:)

Hadde egentlig termin 31 mai men gutten min kom 25.mai. Han veide 3270 g og var 49 lang:)

Har ei fra før som er 2 1/2 år og hun er veldig stolt storesøster:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse til dere :o)!!

 

Koselig at det begynner å komme flere her :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille Vilde kom 4. juni kl. 1311. Hun veide 3270 gram og var 50 cm lang. Nydelig liten prnsesse. Ble satt i gang på grunn av alvorlig svangerskapsforgiftning om morgenen den 3. juni. Ble tatt med sugekopp til slutt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er medlem av juni fordi om jenta kom allerede 28 mai. Hun var 3838 og 51 cm lang- og er såklart verdens nydeligste lille prinsesse!!

 

Hun er snill som dagen er lang og sover godt, spiser mye og legger godt på seg gjør hun også.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Da har jeg kommet inn her jeg også.

9juni ble lille gutten født, 3665g og 49 cm.

 

Kom i racer fart (10dager før termin).

 

Hadde spist sein middag,og var sliten i ryggen (kynnere og "mens"smerter) så jeg la meg ned litt på sofa`n. Men der gikk det ikke an å ligge, sto opp og gikk på do. Der fant jeg blod på papiret og i mitt hode var ikke dette "normalt", så siden "kynner`ne " ble sterkere og oftere ringte vi føden med en gang (brukte ca3timer på forrige fødsel).Klokka var 20.11 da vi ringte.

 

Skifta bleie på junior`n (snart2år), fikk han og storesøster ut i bilen sammen med bagasje`n. Siden samboer gikk på krykker kjørte JEG SELV(!) til sykehuset. (Usikker på hvor lang tid vi brukte til sykehuset men normalt tar det iallefall ca30min.)

Rakk akkurat å komme inn døra på føden før riene var så harde at jeg måtte støtte meg for å være på beina. Kom meg ikke opp i føde senga, vannet gikk mens jeg sto å "psyka" meg opp til å klatre oppi. Og samtidig kjente jeg at "nå er`n på tur ut". Så der ble jeg stående! Hang/sto bøyd over senga mens jeg fødte i superfart. Gikk overraskende bra, Hadde ikke trodd jeg skulle klare å stå under en fødsel men det gjorde jeg altså hehe. Anbefales!!!

 

Klokka 21.11 var gutten født. altså kun en time fra vi ringte (kansje max 10min i tillegg fra jeg begynte å ane hva som var i ferd med å skje). Fra vi kom inn på føden til gutten var ute, brukte jeg kansje 10minutter..

 

Storesøster (fylte 12år dagen før fødsel) skulle liksom ta med seg junior`n på en trille tur i vogna, men rakk nesten ikke komme ned med heisen før hun fikk tlf fra samboer om at baby`n var ute, og at hun bare kunne komme tilbake ;) hehe

 

Formen har vært kjempebra etter fødsel, selvfølgelig litt sliten og øm i rygg/mage muskler, men ikke noe isammenlikning med de 2andre fødslene. Er overbevist om at stående fødsel gjorde susen for meg;)

Begge forrige gangene hadde jeg problemer med å sitte pga sting og ømt undeliv.. ikke noe problem denne gang.

Forrige gang måtte jeg til og med ha hjelp til å få på meg truser og sokker o.l. etter vi kom hjem. Denne gangen bøyde jeg meg og ordna alt selv første turen ut av senga(dusja). (1-2timer etter fødsel). Så som sagt er jeg overbevist om at tyngdekraften gjorde jobben lettere for meg både under fødsel og etter :)

 

Stor klem fra meg til alle juni-klubbens medlemmer :) Gratulerer alle sammen :)

 

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt å lese fødselshistorien din :o) Så fort det gikk! heldig der :o)Gratulerer så veldig masse! :o)) er fantastisk med de små.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle sammen, som har fått deres små troll.

 

Da var det min tur også til å komme inn hit. :) Endelig.

 

Hadde termin den 2, men min lille gutt kom ikke før den 11. Da fordi jeg ble satt i gang pga svangerskapsforgiftning, som endte i keisersnitt. Så vår lille keiser kom ut 05.06 og var 54 cm lang og 3704 g.

Nå har vi endelig kommet oss hjem fra sykehuset og nyter gode dager sammen alle 3.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle sammen :-)

 

Henger meg på her jeg også!

 

Etter litt over 2 døgn med rier og en bomtur på sykehuset kom prinsessen vår til verden etter 2,5 timer på føden:-) Hadde termin 16 men hun var visst litt utålmodig og ville ut og hilse på... 3320g og 50 cm lang! Verdens nydeligste lille jente!

 

Lykke til videre alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei!

 

Hos oss gikk det unna i en fei. Jeg sitter igjen med en fin opplevelse fra Storken. 3 1/2 time fra 2 cm til gutten var ute ;-)

 

Han var 3080 g, 50 cm. Akkurat passe spør du mor.

 

Nå nyter vi tiden med verdens nydeligste gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Da var endelig min lille prins også kommet til verden.16.06 var det overstått,2 dager over termin.Fødselen gikk greit men tok noe lang til fra de første riene begynte å komme til det hele var over.

Nå koser vi oss hjemme i varmen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...