Mikkeline Skrevet 6. juni 2009 #1 Skrevet 6. juni 2009 Jeg prøve å ikke gi etter for press fra barna om å besøke lekebutikken ofte, så det bli ikke hver måned vi er innom. Hvor ofte handrer dere leker? Er det da bare småting eller hander dere for noen hundrelapper hver gang?
Lene~mor til tre Skrevet 6. juni 2009 #2 Skrevet 6. juni 2009 Nei jeg synes ikke vi kjøper leker så ofte, husker faktisk ikke sist vi kjøpte noen leker til barna nå så tror det er en god stund siden. Men har planer om å ta en tur snart for at dem skal få nye sommer leker. Veldig opp og ned hvor mye vi kjøper for, noen ganger blir det jo bare småting mens andre ganger handler vi for mere.
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. juni 2009 #3 Skrevet 6. juni 2009 Nei. De fikk litt når jeg på jentetur i mars. Ellers så er det litt sånn som de kan leke ute med når de vokser til. De får nok leker til bursdag og jul og ellers av andre.
Kulå Skrevet 6. juni 2009 #4 Skrevet 6. juni 2009 Ikke så ofte nei. Men blir gjerne noen småting av og til. Ellers prøver vi å la barna spare slik at de kan kjøpe seg noe selv...
blond Skrevet 7. juni 2009 #5 Skrevet 7. juni 2009 Da eldste var baby kjøpte jeg av og til, men nå som de er store begge to er det ikke nødvendig, de har mer enn nok å leke med. Et unntak gjør jeg for sesongleker som de trenger og som ble ødelagt i fjor. Har aldri med ungene i leketøysbutikk for å se..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå