Gå til innhold

lyse brun utflod- Farlig?:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ingen smerter eller noe altså.

men fikk lyse brun utflod på papiret når jeg tørket meg etter do besøk!

betyr det at jeg bør vente på noe mer? at det er fare for at jeg kan miste?

sorry for detaljer og slikt..

bekymrer meg bare sånn siden jeg har prøvd en stund...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da er vi to.... bare at jeg har hatt menssmerter...

Skrevet

uff:(

er ikke greit å gå sånn og bare lure/bekymre seg altså..

ser at du har prvøvd en god stund også..

håper på at det ikke er noe farlig så lenge man ikke blør ordentlig jeg!

skal krysse fingrene for deg jeg Henriette:)

Skrevet

hei jenter:)

mange som blør litt og har farget utflod i begynnelsen av svangerskapet, det er ganske normalt...

men... jeg hadde det sist, begynte med så vidt litt brunfarge, så litt rosafarge for så å komme litt slim med blod og til slutt blødde jeg masse, mistet desverre den gangen...

viss det som kommer ikke er veldig slimete, er det nok ikke grunn til bekymring....

lykke til:)

krysser fingrene for dere:)

Skrevet

hei LilleKnøtt:)

takk for svar:)

nei er ikke noe slim i det hele tatt her hos meg i allefall:)

bare farget utflod , beige farget på en måte.. kommer bare når jeg tørker meg..

så da skal jeg prøve å slappe litt mer av:)

Skrevet

Jeg har også lys brun utflod. Kommer når jeg tørker meg. Veldig lite. Hadde litt i går, og bitte litt i dag.

Har ingen smerter, men jeg skulle ønske jeg visste hva det kunne være.

Skjønner at det er vanlig å blø, men dette er ikke blod. Noen som har hatt det slik og mistet? Eller at det har gått bra?

Skrevet

Hei.

Jeg leste at det er helt vanlig med litt lysebrun utflod i begynnelsen. Noen har til og med litt mensenlignende utflod i den tiden da mensen egentlig skulle ha kommet uten at det er farlig. En må uansett regne med økt utflod.

Jeg er på vei med nummer 3 nå, men mistet en gang mellom 1. og 2. mann. Jeg hadde det man kaller missed abortion og hadde da bare en liten blødning, men alle andre symptomer forsvant også. Måtte ha utskraping siden jeg var i uke 12 da det hendte.

Jeg tror ikke det er noen fare på ferde hos dere, bare kroppen som gjør seg klar. Lykke til!

Skrevet

i dette svangerskapet, mitt tredje, har jeg hatt litt brun utflod on and off, litt i truse innlegget også, og et par dager med rosa utflod. Til og med litt slimklumper, men det har gått over for å komme litt igjen så blitt borte. Er i slutten av uke 8. Men jeg har alle symptomer og tenker at det iike er så rart at det kommer litt farger, vi er jo veldig hovne oppi der med økt blodgjennomstrømning og en masse hormoner.

Så er vi forskjellige i utgangspunktet. Jeg pleier å ha utflod til vanlig, og litt klumpete til tider... Og et tips, ikke les for mange innlegg med overskriften "Nå mistet jeg" det bare nører opp under frykten...

Jeg har faktisk bestemt meg for å ikke ta UL tidlig, ikke fordi det er noen heltedåd, men fordi en ikke har noen stor grunn til bekymring når en har symptomer (Hvertfall jevnlig) og ikke blør ordentlig. Det er naturlig å være gravid!

Tror det er liten grunn til bekymring så lenge en ikke begynner å blø masse:)

Skrevet

hei, hei, det er vanlig at det kommer litt blod/ brunt utflod når du egentlig skulle hatt mensen. dvs om du er ca 6 uker på vei

Jeg blødde litt en kveld, og dagen etterpå kom det slik som du har det nå, nesten som sluttfasen når man har mensen.

Du trenger ikke uroe deg om det ikke kommer masse friskt blod, slim eller har smerter.

men jeg skjønner deg godt, jeg ble også urolig, selv om dette er nr 5

-lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...