Anonym bruker Skrevet 6. juni 2009 #1 Skrevet 6. juni 2009 Nå tar jeg meg en joggetur för jeg setter på kaffen. Tror jeg trenger den joggeturen altså, for ingredisensene var ikke akkurat magre!
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2009 #2 Skrevet 6. juni 2009 Hmmm... Blir nesten som Reeses buttercups? Kan du skrive oppskriften her?? Pliiiis!!!
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2009 #4 Skrevet 6. juni 2009 Muffins: 3 egg 2 1/2 dl sukker 1 ts vaniljesukker 50 gr smör 1 dl lettrömme 2 ss kaldt kaffe 3 1/2 dl hvetemel 2 ts bakepulver 4 ss kakao 100 gr 70% sjokolade 2 dl peanötter. 1. sett ovenen på 175 grader 2. lag eggedosis av egg, sukker og vaniljesukker. 3. smelt smöret. Tilsett römme og kaffe og balnd dette i eggedosisen. 4. band hvetemel, bakepulver, kakao og bland dette i eggedosisien. 5. Hakk sjokoladen og smelt den i mikroen. Tilsett den i "deigen." 6. Hakk peanötter i mindre biter og hell over i deigen. 7. Ha deigen i muffinsformene 8. Stek midt i ovenen i 15 min Glasur: 1. 1 dl peanöttsmör. 2. 4 dl melis 3. 4 ss kakao 4. 2 ts vaniljesukker 5. 150 gr philadelphiaost 6. i ss kaffe Dette blandes godt sammen (kaldt) Has på muffinsen når de har blitt kalde!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå