laf Skrevet 6. juni 2009 #1 Skrevet 6. juni 2009 Hvordan forholder man seg etter innsetting,,, ligger mann flat ut i senga i 3 uker,, eller,,,dere som har blitt gravide, hva har dere gjort anderledes enn di gangene de jikk galt,,,,får helt panikk,,,men alt føles anneledes denne gang,,,,jeg har ikke kjent noe til den "berømte smærtestillende man får ved uttak, så har slitt mye etterpå med smerter,første gang jeg fikk satt inn hadde jeg så ondt jeg nestn ikke greide gå oppreist på flere dager, samme andre gang(men ble ikke tilbake setting), nå tredje gang,var de ikke så "jævli" så di andre gangene,, så nå etter innsetting kjenner jeg ingenting,,,,rart,,,,je bare håper dette er min tur,,, så min 9 år gammle sønn får en bror eller søster,,,,=)
snuffe Skrevet 6. juni 2009 #2 Skrevet 6. juni 2009 Jeg var superaktiv de neste to ukene etter innsett... tok ekstravakter på jobb og var sosial hver dag og slik. Tiden frem til testing går da jammen tregt nok om jeg ikke skulle henge hjemme og gjøre ingenting, liksom. =) (Hadde innsett en fredag og tok det rolig i helgen, da, var også ganske redusert etter uttaket).
b77h Skrevet 6. juni 2009 #3 Skrevet 6. juni 2009 jeg tror det kan være lurt å ta det litt rolig de første 4-5 dagene, når det fester seg. Men gå turer og leve "normalt". Jeg ble syk rett etter innsett, så på meg ble det alt for mye "i ro", syk en uke. Men testet nå heldigvis positivt fordet. Går turer, men kjenner at jeg er litt redd for å trene. Burde nok ikke være det, men har mistet før... Men tror vanlig aktivitet er bra, og også å gå på jobb (så lenge man ikke har tunge løft eller mye stress/tempo). Prøv å slappe av, stresse ned, vær i solen, spis sunt og næringsrikt og få passe med mosjon - så skal det nok gå bra ;-)
laf Skrevet 6. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2009 tusn takk for svarene,,,,ska prøv å hold me i ro,,,,vest dæ e meiningæ di ska sett så sett di,,,
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 6. juni 2009 #5 Skrevet 6. juni 2009 der svarte du på noe av det jeg har lurt på b77h jeg har en del tunge tak og ikke minst tempo på jobb, så da gjør jeg lurt i å sjukemelde meg etter innsett...
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 7. juni 2009 #6 Skrevet 7. juni 2009 Jeg gjorde det man ikke skal. Var helt i ro pga smerter og at jeg desverre ble syk samtidig. Man skal jo bevege seg slik at det blir optimal blodgjennomstrøming ned i livmora. Det gjør at egget fester seg lettere. Men jeg kompanserte med , litt flaut å skrive her, men... orgasme hver dag. Om det var det som gjorde susen vet jeg ikke, men det gikk nå i alle fall bra her.
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 7. juni 2009 #7 Skrevet 7. juni 2009 Jeg spurte om dette og fikk til svar at den ligger så skjermet der inne så det har ikke noe å si. Men klart at å stresse ned i hverdagen er nok veldig lurt.
Emr82 Termin 15.Juni:) Skrevet 7. juni 2009 #9 Skrevet 7. juni 2009 Legen sa at jeg skulle leve som før.. bevege seg mye, trene og ha masse sex;)) pga at blodgjennomstrømmingen i kroppen ( og livmor) skal bli optimal.. så sykemelde seg er ikke lurt.. da går tiden tregt!!!! da blir man hjemme med grublingene alene. og det er ikke sunt!! Jeg spurte om tunge løft.. han sa at det var "gammeldags overtro" Lev som om du ikke vet at det skjer noe der nede...(dette er en lege på St. Olav) Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå