Anonym bruker Skrevet 6. juni 2009 #1 Skrevet 6. juni 2009 Alt hun sier er riktig,mine meninger om hvardan et barn skal oppdras,blir kaste i bakken å trakka på! Tok en prat om det og sa at hva hun får spise og hvordan vi oppdrar barnet vårt på bestemmer faktisk vi,ikke dere.Og da ble hun irritert,det både hørte jeg å så..så nå er vel helvete løs... åå jeg blir så oppgitt!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 Liker du mannen/samboeren din? Husk på at svigermor har faktisk oppdratt ham til å bli den mannen du har valgt å få barn med, så hun må jo ha gjort _noe_ riktig... men sånn ut over det, det er dere som skal oppdra barnet, og med mindre svigers ser barnet hver dag, så er det dere som har mest innflytelse. Så da gjelder det bare å knipe tennnene sammen, og gennomføre sitt eget opplegg, selv om svigers kanskje ikke syns det fortjener gullmedalje. Ha tro på deg selv, så vil også svigermor tro på deg til slutt.
pixelmamma til 2 fine gutta:) Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 Skjønner deg godt HI. For jeg har også ei litt bestemmende svigermor med egne meninger om hva som er best for mine barn...Fordi jeg gjør ikke likedan som hun gorde med sine. Jeg fullammer, og hun liker ikke at han får bestemme selv når han vil ha pupp bla, og jeg bærer han for mye.... Og det passer henne ikke at vi må hjem i rett tid på kveldene for ungene skal legge seg. Både jeg og faren til guttene ønsker å holde på denne rutinen, fordi det er til det beste for barna. Og nå i helga ble jeg belært av min kjære svigermor om hvordan jeg må føle det når jeg er hjemme alene med guttene mine.. Fordi HUN syntes det var urettferdi å bli hjemme alene mens mannen hennes dro på sykkeltur eller fjelltur ol. Må nesten le litt av det også Jeg syns det er helt greit å være alene jeg, gjør meg ingenting. Hun har forresten bestemt hvor vi skal på ferie også.. Hva er det med disse svigermødrene da;)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 nei det kan du lurer på....de tenger iallfall ikke å blande seg inn i ting de ikke har noen ting med! og barnebarna glemmer ikke besteforeldrene selv om de ikke får sett besteforeldrene hver helg..................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå