Gjest Skrevet 6. juni 2009 #1 Skrevet 6. juni 2009 lillejenta mi har nesten aldri sovet lengre enn en halvtimes tid i gangen på dagene..i det siste har hun begynt å sove mer å mer, så det er bra. nå har hun sovet to timer morgenlur idag..nå har jeg gjort ferdig alt jeg skulle gjøre mens hun sov..satt meg ned i sofan for å slappe av..plutselig innså jeg at jeg kjedet meg..hehe. *våkne å leke med mamma nå.* neida, bare godt at hun sover, men det var litt rart å oppdage for når hun sov lite var alt jeg ønsket at hun skulle sove lange dupper..hehe vet egentlig ikke hva jeg skulle frem til med det innlegget her, men jeg syntes det var litt morsomt.
Sunnybeach4gull :) Skrevet 6. juni 2009 #2 Skrevet 6. juni 2009 Hehe, skjønne dæ godt! Bruke også "kjede" mæ når han sover f.eks 2 tima istrekk ;-) Men har egentlig altfor mye å gjøre om dagan, me 2 fulltidsstudium og aleina me guttlarven i enda 3 uker, men rart kor mye tid de ungan våres egentlig tar :-) Særlig når dm e så aktiv som lillemann hær :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå