Emr82 Termin 15.Juni:) Skrevet 6. juni 2009 #1 Skrevet 6. juni 2009 dessverre var det negativ test i morges:(((( En del tårer og fortvilelse har det vært disse morgentimene.. men man må vel se framover.. jeg har ikke fått mensen og har jo selvfølgelig et øøøørlite håp da.. men jeg testet ikke med clearblue, jeg testet med noe billigopplegg (tester vi bruker på legekontoret, flere som har testet neg. på disse når det har vært for tidlig, men har testet pos. på CB).. kan det være forskjell på testene? har ikke mensen ( heller ikke symptomer på det enda heller, pittelitt murring i lysken når jeg kjenner etter) skal egentlig ikke ta test før mandag.. kan det være for tidlig? må ha noe håp å klamre meg til
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 6. juni 2009 #2 Skrevet 6. juni 2009 så lenge mensen uteblir så er det håp.....i min første graviditet så testet jeg ikke pos før i uke 8, jeg er en såkalt treig hcg bygger eller hva dem kaller det...så fortvil ikke..*XXX*
finetine Skrevet 6. juni 2009 #3 Skrevet 6. juni 2009 Hvis du ikke skal teste før mandag er det håp;o), venninna mi som jobber med dette sier alltid ikke test før tiden. De har opplevd så mange som har blitt skuffet(testet for tidlig) og så testet den dagen de er blitt anbefalt og så har det vært positivt. Krysser fingre for deg:o)!! En annen venninne av meg testet ikke positivt før dag 21, så vi er nok fiorskjellige.............
Pia76.. Skrevet 6. juni 2009 #4 Skrevet 6. juni 2009 Dette kan fortsatt gå rette veien ja. Vent til mandag me å test du,,,på mårrån:))))) Skjønne jo godt att det er vanskeli å la vær å teste. (noe jeg sjøl aldri greie å la vær;) ). Men som andre sier her,,man BØR la det være. Da kan mange tunge stunder komme,,,sjøl om man kanskje egentli er gravid. Nivåene i kroppen må jo bli tilstrekkeli høye nok,,,,før en test slår ut positivt. Så jeg hååååååper din er positiv på mandag:)))))))))))
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 6. juni 2009 #5 Skrevet 6. juni 2009 er enig med resten av gjengen her selv om jeg må innrømme at jeg også skal få slite med å ikke teste før jeg skal... ønsker deg masse lykke til og det ER fremdeles håp!!)) klem
Emr82 Termin 15.Juni:) Skrevet 6. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. juni 2009 Tuuusen takk for masse oppmuntrende ord:) Det hjelper å lese! jeg har roet meg ned og kjøpt meg CB digital til mandag.. da er det enten eller.. og så lenge mensen ikke har kommet.. men uansett nå har jeg forberedt meg på det værste og er glad for positive overraskelser ;o) Stor klem fra meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå