❤sliter med 2010 baby❤ Skrevet 6. juni 2009 #1 Skrevet 6. juni 2009 Etter min første runde med pergo, så satt pina de spiren!!!! Skulle fått mensen 03.06, men klarte å vente til idag med å ta testen! Å den var POSITIV =)=) tør liksom ikke helt å juble, men ENDELI.. etter 2 år med prøvelser ser det ut som om lykken skal smile til oss og =)
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 6. juni 2009 #2 Skrevet 6. juni 2009 åh, gratulere :) dette fortjener dere:) Lykke,lykke til videre :) vi to begynte vel med pergo nesten samtidig vi, men d klaffet ikke for oss da, så nå gir jeg opp noen mnd til etter bryllupet. Begynner å kjenne d psykisk at jeg er lei og skuffet. Og d ble jo ikke akkurat som jeg hadde tenkte meg denne mnd vi endelig fikk litt drahjelp, siden min samboer ikke var så veldig lysten på sex, kan jo ikke tvinge han heller, så jeg er litt skuffet for tiden, men,men. ja, d var nok syting fra meg!! Kjempeglad på deres vegne:) satser på at spiren holder seg fast i 9mnd klem
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 6. juni 2009 #3 Skrevet 6. juni 2009 GRATULERER!!!! Så godt å høre at pergo funker Er inne i min andre pp med pergo nå Masse lykke til fremover!!
❤sliter med 2010 baby❤ Skrevet 6. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2009 Ja nei det har ikke gått helt opp for oss ennå, skal til lege på mandag å ta blodprøven, tør ikke slippe gleden til helt ennå hehe Lykke til =) håper den sitter =)
❤sliter med 2010 baby❤ Skrevet 6. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. juni 2009 Tusen takk =) Off,ja kan si med hånden på hjerte jeg føler med deg!!! har en sambo som har vært litt lei alt sex-presset mitt og hehe Bra du har noe å se fram til da ihvertfall =) Tør liksom ikke håpe ennå jeg hehe men klart håpet er der =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå