Gå til innhold

Hva er den beste babycallen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe babycall, og går meg helt vill i jungelen av mulige typer. Har fått anbefalt Super Nova av venner, og har tenkt at vi vil gå for den. Er det noen som har negative/positive synspunkter på denne og andre babycaller? Vi vil jo såklart ha den beste! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøte Super Nova vison (husker ikke helt hva den heter lenger, men den har kamera og skjerm) og det er det beste kjøpet jeg har kjøpt. Jeg kjpte den da jeg fikk barn nr 2, for hun eldste prater, lager lyder når hun sover. Så jeg var inne på rommet hennes ørten ganger, for jeg trodde hun var våken og gråt, men hun sov som en stein. Og når andremann kom kunne jeg ikke gå inn og titte hele tiden, så denne var super. Ser i mørket, så da så jeg når hun var våken eller bare pratet i søvne.

På hytta er soverommet i ett annet bygg en stua, så da følte jeg meg mer trygg når jeg kunne se ungene.

Ungene hadde en periode der det var skummelt å sove på eget rom. Monster, dyr under senga osv. De roet seg når jeg tok frem babycallen igjen, viste de at jeg så rommet deres fra stua. Vinket inn i kamera når jeg gikk fra rommet etter å ha sagt natta. De måtte jo vinke og si natta, og da måtte jeg rope natta fra stua.

I sommer blir den satt i ganen på hytta, slik at vi ser inn på to soverom. Mine barn 4 og 6 år, mens mine tantebarn på 3 og 3mnd ligger på det andre.

Har satt den opp ute også, om det er ting jeg må gjøre i kjelleren. Kjekt å kunne la ungene fortsette å leke i sandkassa mens jeg får ordnet med vaskemaskinen osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...