Gå til innhold

Be Safe Izi Combi Isofix!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bytte til bilsete nr 2, og har lyst på Be Safe Izi Combi Isofix. Har vært veldig fornøyd med BeSafe Izi Sleep, og tenker det er greit å holde seg til Be Safe. Noen som har synspunkter, eventuelt kan anbefale andre? Det må være Isofix!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpt det selv men ikke tatt det i bruk enda. Av de som har det har jeg hørt at de er svært fornøyd selv om det tar stor plass.

Skrevet

Flere med erfaringer???

Skrevet

Vi hadde gått for dette, om det hade kommet noen mnd tidligere. Har i stedet vanlig combi.

Det setet er vi sinnsykt fornøyde med - og de er jo byggetover samme lest.

Jr sitter veldig høyt, og har prima utsikt ut vinduene. Det har ikke ei veninnes barn i en Britax Multi Tec som var alternativet vårt....

Stolen står fjellstøtt, og selene er gode å feste og stramme. Det tar plass, men det gjør de aller fleste bakovervendte stolene i den klassen. Om man ikke velger en "kjipere" utgave uten støtteben etc da.

Siden du skal ha iso fiux (og jeg regner med at bakovervendt er er krav) er det ikke mange å velge blandt.

Akta Craco duologic er vel det eneste fullgode alternativet.

Om jeg skal nevne en negativ ting, er det at det er veldig tungt og svært å ta ut og inn av bilen. Å f eks ta det med på fly er utenkelig (og heller ikke særlig bra for setet)

Vi har derfor kjøpt et Britax Two Way elite sete i tillegg som vi bruker når vi reiser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...