Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe babycall, og går meg helt vill i jungelen av mulige typer. Har fått anbefalt Super Nova av venner, og har tenkt at vi vil gå for den. Er det noen som har negative/positive synspunkter på denne og andre babycaller? Vi vil jo såklart ha den beste! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk også anbefalt SuperNova av venner og kjøpte den. Er superfornøyd, så den kan jeg trygt anbefale. Den måler også temperaturen på rommet - så du kan følge med litt om det blir for varmt/kaldt osv. Flotte saker!

Skrevet

Vi er veldig godt fornøyd med Doro BM 50.

Skrevet

Super Nova!

Har både med og uten kamera, kanongode begge to=)

Skrevet

Vi har også Doro BM 50 og er godt fornøyd :) Den måler også romtemperaturen, samt at det er vuggesanger på den. Men det er det kanskje på andre også?!

Skrevet

Vi har avent sin, og er også kjempefornøyde! Som supernova måler den temperaturen på soverommet, i tillegg spiller den vuggeviser (5 forskjellige) og det går an å bruke den som walkitalki (eller hvordan det skrives;) ) - man kan altså snakke tilbake til babyenheten ved å trykke på en knapp på foreldreenheten. Kjempepraktisk når man prøver å legge mini og trenger litt kontakt med pappa'n som er et annet sted i huset! Supernova har vel vunnet best i test, så valget vårt stod mellom avent eller den. Men noen sa at supernova begynte å pipe når den gikk tom for batteri, sånn at babyen våknet. Det gjør ikke avent.

Skrevet

Det er foreldredelen som piper når batteriet på babydelen er tomt (på supernova altså). Så det syns jeg ikke er noe problem. Det som er irriterende på Supernova, er at begge delen piper når du skrur dem av og på. Det er riktignok ikke fryktelig høyt eller langvarig, men irriterende likevel.

Skrevet

Korreksjon; babydelen på SuperNova piper også når den er tom for bat, noe lavere selvfølgelig men nok til å vekke en tulle som neeeesten har sovnet :(

Om det er noen som kjenner bruken av denne bedre enn meg og vet hvordan man får slått av lyden på babydelen, del gjerne med meg.....

Ellers er SuperNova noe forsinket i reaksjonen og en hører gjerne barnet før babycallen gir beskjed. Dvs hun har ligget og grått en liten stund før jeg hører det. Har også satt sensitiviteten på max. Utenom det er jeg stort sett fornøyd tiltross for dyr babycall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...