Anonym bruker Skrevet 6. juni 2009 #1 Skrevet 6. juni 2009 Noe av det mest idiotiske jeg hører er de som hevder de er blakke når ektemann/samboer kanskje har titusener igjen av sine penger og de i tillegg kanskje har en svær sparekonto stående. Ikke rart mange får avslag på sosialkontoret når de vil ha støtte, når de går rundt og tror at dette er å være "blakk". Mannen min jobber på sosialkontoret, så ja, jeg vet at mange som har det slik kommer dit og tror de skal få støtte for å slippe å bruke de pengene de faktisk har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå