Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe av det mest idiotiske jeg hører er de som hevder de er blakke når ektemann/samboer kanskje har titusener igjen av sine penger og de i tillegg kanskje har en svær sparekonto stående.

 

Ikke rart mange får avslag på sosialkontoret når de vil ha støtte, når de går rundt og tror at dette er å være "blakk".

 

Mannen min jobber på sosialkontoret, så ja, jeg vet at mange som har det slik kommer dit og tror de skal få støtte for å slippe å bruke de pengene de faktisk har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...