Gå til innhold

Ang. kjønn :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk vite på ultralyd i uke 14 og i uke 26 at jeg får en jente..

Hvor trygge synes dere jeg burde være på at det stemmer???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, er det ikke ca 50% sjans for jente/gutt, da??? Hvordan forventer du at noen kan svare mer fornuftig på et sånt idiot-spørsmål, forresten!?!

Skrevet

Å herregud da.. Da er jo snakk om erfaringer er det ikke??

Prosenten er vell litt høyere når man har fått "påvisst" et kjønn på ultralyd da... Og idiot spørsmål?? Hva faen er det med deg da?? Har du spist noe du ikke har tålt eller??

Når folk velger å svare på et spørsmål som dette svarer de vell utifra egne erfaringer tror du ikke?? Som om det har stemt det de har fått opplyst o.l..

Tror du må gå å legge deg :)

HI

Skrevet

Enig med hun over her..hvordan i allverden skal vi vite det? Sjeldent de tar feil, men du må nesten spørre legen hvor sikker han var, ikke oss...

Skrevet

Man kan aldri være 100 % sikker, uansett om du har fått vite det samme to ganger. Og vi kan ihvertfall ikke være sikker på noe som helst.

Men sjansen er stor for at det er jente. I de fleste tilfeller viser det seg jo at det kjønnet man ser på ultralyd er riktig.

Men 100% sikker kan nok ingen være før barnet er ute.

Skrevet

hei:)

ei venninne av meg var inne på UL 1 gang i mnd hele SV sitt pga risikosvangerskap.

fikk høre å se at det var jente hver gang.

ut kom lille Oliver..:)) stor tiss hadde han også,hehe..

så man kan altså ta feil!:)

men hos meg sa de jente i uke 17.. stemte det:)

men så det selv da jeg har maange gutter fra før,hehe.. å der va det ingen guttetiss og pung nei:)

men du får da alltids vite hva det er!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...