AussieAnette Skrevet 6. juni 2009 #1 Skrevet 6. juni 2009 Jeg er nå i min 25 uke, og er midt i pakkesjau. Skal flytte. Idag gjorde jeg visst litt for mye, og jeg klarer nå såvidt å gå. Er det sånn at man kan få krykker for å hjelpe seg litt i hverdagslivet? Bare sånn for å komme meg fram og tilbake til skole og andre viktige ting.
Anne lise og Dennis<3 Skrevet 6. juni 2009 #2 Skrevet 6. juni 2009 Jeg har faktisk tenkt det samme, jeg jobber bare 50% pga plagene i bekken og bena. Skal til fastlegen neste fredag og snakke behandling for dette greier jeg ikke mere, ligger å gråter på kveldene etter en 4 timers dag med litt gåing på jobben. Det blir jo bare tyngere og tyngere og jeg som bare er i uke 19.....
Sistah*G07*J09* Skrevet 6. juni 2009 #3 Skrevet 6. juni 2009 jeg prøvde krykker i mitt forrige svangerskap, fordi jeg klarte nesten ikke å gå oppreist. Men dette funket ikke i det hele tatt, fordi når man går ordentlig med krykker, så er faktiskt belastningen på korsryggen ganske stor. Og dette gjorde bare smertene verre!
KarLuc +1? Skrevet 6. juni 2009 #4 Skrevet 6. juni 2009 jeg brukte krykker i mitt forrige svangerskap. husker ikke helt når jeg begynte. Men jeg synes det hjalp ganske bra. Eneste var at det gikk saakte framover når jeg sku noe. ikke lett å gå fort på krykker med vondt i bekkenet.. Håper jeg slipper unna denne gangen, men tviler, siden jeg allerede har plager nå (14+5)
mammas skatter <3 Skrevet 6. juni 2009 #5 Skrevet 6. juni 2009 krykker får du ved å gå på sjukehuset. du betaler en sum(110 kr i molde) trengte ikke noe fra legen eller noe sånt, bare henvendte me i informsasjonen og de sendte me på fysikalsk avd og der fikk e splitter nye krykker til odel og eie for 110 kr. har bekkenløsning og de hjelper me når e treng støtte for å gå fra sofan t do.bruker oftest 1 krykke da. e bare 14+2 uka så skal nå sjå kosn ta skal gå resten av svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå