Gå til innhold

Hva syns du om navnet Tor?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint, men litt kjedelig? Jeg liker ikke så godt navn med bare en stavelse.

Skrevet

Fint, trygt og litt kjedelig. Ingen negative assosiasjoner, men jeg ville ikke valgt navnet selv.

Skrevet

Et litt tomt navn, føler liksom at det burde vært en del at et dobbelt navn. Men det har vel med vanen og gjøre også =)

 

 

Skrevet

Æsj! Lyser hjemmesnekret på lang vei;)

 

Synes det er helt greit, kjenner en drøss med Tor'er og Thor'er . Liker også Tord selv om det ikke er helt det samme:)

Skrevet

Befriende upretensiøst og enkelt midt i flommen av bibelnavn : )

Skrevet

Litt rart egentlig, men liker ikke så godt Tor, men elsker Torbjørn og Tormod:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...