Gjest .... ♥ ♥ ♥ .... Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 vi har INGEN planer.. d er helt utrolig... vi har ALLTID planer.. men i dag er det ingen.. helt rart.. Tror jeg skal sitte litt på hobbyrommet å lage noen gaver Det hadde vært godt.. Er lei av å pakke til vi skal flytte nå.. nesten allt er pakket Kanskje lage en go middag også Dere da?
NoDoubt Skrevet 7. juni 2009 #3 Skrevet 7. juni 2009 Eldste jenta vår fylte 5 år den dagen. Så da var det først barneselskap etterfølgt av familieselskap:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå