Gjest Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 under fjorten dager igjen så er jeg ferdig her på 1. trimester:) gleder meg så fælt. har vært på besøk i 2. trimester. og gud så koselig det er der:) er helt forelsket i spiren min og det eneste jeg ønsker er å beholde h*n, men orker ikke gå å bekymre meg av den grunn.. visse ting i livet kan man ikke styre. flere som tenker slik? tenker positivt og lever sunt, og i tro om at blir bra:) så noen også skrev om SA, jeg har fått info om at sa stiger med alderen..
Vi gleder oss!! Skrevet 6. juni 2009 #2 Skrevet 6. juni 2009 har ca 2 uker igjen jeg og. til 2.trimester Ja tenker litt på samme måte som deg, selv om jeg er livredd for SA da :S men prøver nå å tenke på alt deg fine som skal skje de neste månedene :D og ikke minst åra etter ungen er ute
Gjest Skrevet 6. juni 2009 #3 Skrevet 6. juni 2009 jeg tror å tenke positivt hjelper mot alt;)hehe! trøster meg med det. tror alle tenker på SA til en vis grad.men virker som mange ikke tenker på noe annet og glemmer å nyte det herlig som skal skje fremover. mange år med det herligste som kan skje! godt å vite at det er flere som tenker som meg:)
edition Skrevet 7. juni 2009 #4 Skrevet 7. juni 2009 være positiive:) jeg har egentlig "glemt" dette litt, jeg. og det er jeg glad for, ikke gå rundt og bekymre meg:) når jeg først tenker på dette, så er detl litt "herregud"...legen ble faktisk veldig glad for å høre at jeg ikke tenkte så mye på hele greia... har under en uke igjen på 1.trimester:)
Gjest Skrevet 7. juni 2009 #5 Skrevet 7. juni 2009 jeg har også egentlig glemt det litt, og er ikke så bekymret. kommer jeg på det blir jeg sånn som deg:) tror å ikke tenke på det er bare sunt. så deilig å snart være ferdig her! synes det bare er bekymringer i stedenfor å bare nyte det som faktisk skjer!
edition Skrevet 7. juni 2009 #6 Skrevet 7. juni 2009 Helt enig... Så gleder meg til 2. trimester hvor alt er litt sikrere og ikke alt handler om at man kanskje har mistet det! Føler med alle som har det sånn, men man vil jo gjerne..nyte det litt også Og tror at tiden vil gå litt fortere for oss når vi ikke tenker så mye!! Hurrafordet:)
m-mamma Skrevet 8. juni 2009 #7 Skrevet 8. juni 2009 Jeg har også ca 2 uker igjen, og gleder meg til det. Koser meg nå, men da blir det enda lettere å slappe av.
Gjest Skrevet 8. juni 2009 #8 Skrevet 8. juni 2009 nå om dagen føler jeg at tiden bare flyr;) ingen bekymringer og bare lever på en liten sky med jobb og samboer. det er herlig. så hurrra for oss som ikke tenker så mye ja!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå