Gå til innhold

Hva skal dere i helgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal se på en leilighet imorgen, lurer også på om jeg skal ta en tur til min far, har ikke fått tak i de viktige papirene som jeg glemte der sist helg enda.

Håper på fint vær så vi kan være ute en del.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faren din setter sikkert pris på besøk, barnebarna også!

Skrevet

Hehe, jeg skal, hold dere fast, på fest med eksen..

Jeg har ny dame/ kone i dag og de går godt sammen, så ho skal også være med.

Også eksen er gift på nytt så det er egentlig en venne fest siden de nylig giftet seg.

Men meg og eksen har et barn sammen og alle fire går heldigvis veldig bra sammen når det er tilstelninger og sånne ting for barnet.

Så det er min helg.... og gå på fest med eksen på lørdag,, med min nye kone, hehe

Skrevet

Vi skal sikkert vaere hjemme i kveld, er invitert paa avskjedsfest til sjoemannspresten hos ambassadoeren, men har takket nei...

I morgen skal vi paa Charityfair og se om vi kan faa handle litt og bidratt litt, faar noen venner til lunsj.

Loerdag er mellomste 3 aar saa da er det pakker om morgenen, lekeland og restaurant om kvelden.

Tror det blir en bra helg !!!

Skrevet

Jeg skal jobbe i helgen så blir vel ikke tid til noe særlig annet

Skrevet

Slappe av.

Håper på godt vær så vi kan være mye ute. Kanskje det blir litt fisking også. hehe, har fått blod på tann siden jeg var så heldig sist helg : )

Skrevet

Jeg har jobb i helga.

Skrevet

Litt misunnelig på deg da NoDoubt!

Skrevet

Jeg skal også jobbe i helgen så det blir ikke så mye annet. Barna skal med pappa og besøke besteforeldrer. De skal fiske:)

Skrevet

Prøve å slappe av og lade opp til skoletur med elever fra søndag til tirsdag!

Skrevet

I helgen har vi besøk, trenger ikke planer utover det. Tiden går fort!

Skrevet

Iettermiddag/kveld har jeg malt ute i 4 timer. Har mange mange timer foran meg enda med maling, så må prøve å få gjort mest mulig av det. Mannen har også en del jobbetimer foran seg med sine prosjekter så vi må dele litt på hvem som ser etter minstebarnet. De to andre klarer seg jo godt selv rundt om i hagen og gata her.

Jeg tenkte også og ta med meg barna på stranda hvis vinden forsvinner og temperaturen stiger:) Har lyst å bli brun i år:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...