Gå til innhold

kan jeg ringe rett til føden ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller må jeg ringe legevakta? Skulle spurt ang svangerskapsforgiftning og om jeg burde inn på en sjekk. men aner ikke hvem jeg skal ringe.

Jeg er i uke 26.

Noen her som vet kanskje. Har vært så øm i ribbeina(høyre side) i over en uke nå, har tatt det som en selvfølge at dette er babyen som sparker der oppe da jeg fikk beskjed av legen om at baby har snudd seg med hode ned. Men nå leste jeg netopp at dette kan være svangerskapsforgiftning. Hadde dette med nr 1 så vet jeg er disponibel for det, men BT er helt normalt. Litt hodepine har jeg hatt, og også noen lysende stjerner de siste dagene-og veldig hoven i fingre. Men har liksom ikke tenkt noe videre over det,kan jo bare være gravidsymptomer , men kanskje jeg burde sjekke det opp. Og hvordan finner de da ut om det er svangerskaps forgiftning?

mange spm på samme tid men-.ble så usikker nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ringer du føden. Er de du skal forholde deg til når du har kommet så langt.

En telefon for mye er bedre enn en for lite... Og de ber deg nok komme inn for en sjekk.

Lykke til! :)

Skrevet

jeg ringte føden bå, skal inn på sjekk i morgen tidlig. For å ta blodprøver. Så får jeg bare håpe at det ikke er svangerskapsforgiftning denne gangen og iallefall ikke så tidlig !

Takk for svar =)

Skrevet

Hei :) Hvordan gikk det på kontrollen på sykehuset,-var alle prøver fine?

Håper det!!!

Skrevet

hei. Prøver var fine, heldigvis :) Men må tilbake igjen i slutten av mnd for mer prøving da, men så langt var alt greit, så nå kan jeg slappe av :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...