Gå til innhold

Gravid for første gang :o)


Lonemor

Anbefalte innlegg

Hei dere.

 

Jeg endelig gravid, og kjempe lykkelig. :o))))))

 

I 6. uke i dag. Gøy å følge med på nettet, og se hva som skjer i magen. Har ømme og tunge pupper, og det er stort set det. Føler meg veldig heldig. Men jeg har ganske ofte litt feber. Noen som også opplever det?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! Helt enig med deg i at det er spennende å følge med hvordan det går inni magen, gleder meg masse til jeg kjenner liv der! Veldig spennende!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer så mye!

 

Er også gravid for første gang og er veldig lykkelig og ikke minst spent! Gleder meg til å følge meg på nettet her fremover.

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, og gratulerer så mye til deg også. Jeg også gleder meg masse til å få skikkelig mage, og kjenne liv inni der. Er liksom så rart å tenke på nå... går bare rundt i en lykkerus :o) Er det første gang for deg også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til deg også. Ja, jeg også kommer til å følge mye med her. Men det tar jo sååå laaang tid... Er ennå bare i 6. uke, og har så lyst å være i 7. , 8., osv... Til det ser ut som en baby!!! GLeder meg masse til ultralyd, men det er lenge til det.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig!! Venter bare på at jeg skal få komme meg til legen å få bekreftet at alt er i orden, og deretter ultralyd... Så etter det kan jeg kanskje slappe litt av... :) Men i mellomtiden er det vel bare å vente i spenning med menssmerter og trøtte...

Er det andre som har mye "menssmerter"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Jeg er trøtt, og sover mer en vanlig. Tror kanskje at "menssmertene" dine er livmoren som utvider seg. Jeg leste om det, først trodde jeg at det var klærne mine og bilbeltet som strammet helt dernede på magen. Rart at kroppen blir påvirket så tidlig, når man ikke ser noen forandringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer masse. Jeg fikk vite i dag at jeg er i 5 uke, veldig spennende dette. Ang det med feber så har jeg også hatt det, eller vet ikke om det er feber men jeg er fryktelig varm veldig ofte. Og min samboer er ikke det, så jeg tror det er feber, Jeg håper ikke det er farlig for barnet eller noe:/ Jeg har ikke hørt at det kan være farlig. Har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer..! :) Spennende å vite at det er noen inni magen! ;) Jeg gleder meg kjempe masse til å følge me i tiden fremover til det virkelig blir ordentlig liv inni magen! :) Er første gangen min å det er kjempe spennende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer så mye til deg også.

Jeg har ikke hørt noe om at feber er farlig. Klart vi er veldig vare på hver enkelt lille ting som skjer i kroppen nå. "Erfarne" kvinner sier også at en baby/foster i magen tåler mye mer enn vi egentlig tror. Jeg er nå i uke 8, og føler ikke jeg har feber. Har ikke målt! Men jeg sover mye... Det er normalt sie dem.

Gleder meg bare såååå mye til å bli Mamma :o)

 

Lonemor :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, og gratulerer til nye... :)

Jeg bruker og type "BabyComp" som er et aparat der jeg måler temperaturen og der får jeg da opp grønne dager (ikke fruktbar) og røde dager (fruktbar). Men i værtfall så bruker jeg fortsatt denne en stund til til jeg er helt sikker på at ting går bra. Derfor måler jeg temperaturen hver morgen fortsatt. Jeg føler ofte at det kjennes ut som om jeg har feber, men ifølge den har jeg ikke det. Det er nok kroppen som jobber så mye nå at det likevel føles ut som om jeg har feber. Det kan også være noe lignende med deg... Men det kan være lurt å kontrollsjekke av og til... :) Håper det kan hjelpe deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg føler også at jeg har feber, men har ikke målt det. Tror ikke det er noe å bekymre seg for. Har lest at når man blir gravid, vil temperaturen være litt høyere enn ellers.

Har også ømme pupper, og de har nok vokst litt. Føles i hvertfall fyldigere. Det har ikke typen noe imot.. :o)

 

Ellers litt småkvalm gjerne mange ganger om dagen. Lurer på om jeg skal teste akupunktur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...