Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 Jeg begynte med den på 15dag av syklusen. Idag er dag 22. Idag fikk jeg mensen. Er det vanlig å få den tidligere enn normalt? Jeg har jo ikke engang blitt ferdig med 10dagers brettet.. Det er vel ikke noe vits å fortsette å ta pillene da eller hva? Siden GU er stengt, må jeg ringe på mandag og lurer på om noen har noen erfaringer..? Forsåvidt er det ikke vits å ringe på mandag heller, da jeg allikevel skal være ferdig i praksis med pillene, hehe )
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2009 Ahh, det hadde jeg ikke tenkt på engang! Er jo bare på DIB for tiden jeg, hehe Okei, lusker over til bligravid!
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 5. juni 2009 #5 Skrevet 5. juni 2009 Er veldig mange som har tatt det der. Både grysom og blirjegsnartmamma. Begge er der ofte:)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. juni 2009 La nettopp ut innlegget så da får vi håpe på et svar ) Generelt syns jeg det er lite svar å få, men jeg har vært "mest" på PCOS forumet da.. Aldri på bligravid, så kanskje det er bedre ) Men, nå er jeg sliten etter en lang bhg-dag, så nå skal jeg sove hehe Godnatt da =)
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 5. juni 2009 #7 Skrevet 5. juni 2009 Er mer aktivitet på bli gravid fordi det ligger så langt oppe på fanen. Du får nok svar imorgen. :-) Ja.. skal stupe i sengs her snart jeg og!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 5. juni 2009 Nei, det må du ikke gjøre! Legg deg forsiktig ned, så bekkenet ikke blir ødelagt, noe som ødelegger nattesøvnen igjen!
meg & to små vampyrer Skrevet 6. juni 2009 #9 Skrevet 6. juni 2009 Jeg har tatt provera. Jeg blødde hver dag uansett. Men de skulle jeg ta i tre måneder for at det skulle rense opp sa legen. Altså etter perioden skulle det visst slutte å blø. Jeg tok de pga blødningsproblemer da. Måtte slutte fordi jeg reagerte så veldig på hormonene med fryktelige grusomme humørsvingninger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå